Aviseringar
Rensa alla

Mina två bästa tjejkompisar är på g!


Ämnesstartare

illusion:

så det är livsläxan man kan ta ut av det hela 😀

nä men vänner kommer och går för de allra flesta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

umgås med dem/skaffa nya vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

...pics? [cute]


   
SvaraCitera

tessodorr:

Att dom typ glömmer bort mig.

Dags att skaffa nya kompisar 😀


   
SvaraCitera

tessodorr:

Hjälp mina två bästa kompisar är på g. Dom kände inte varandra först med nu gör dom tydligen det och träffas och strular.

Jag har inga problem med det så. Men saken är att jag är orolig för att jag inte ska ha dom kvar när dom är så upptagna av varandra.
Att dom typ glömmer bort mig.

Någon som har varit med om något liknande och vill dela med sig?

Jag har varit med om ungefär samma sak. Min vän [CENCUR] är tillsammans med min andra vän [CENCUR], och min tredje vän [CENCUR] är tillsammans med min fjärde vän [CENCUR]. Numera träffar jag dem bara när vi knullar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Prata med dem om hur du känner. De kommer säkert att säga, likt tjejer gör; "men åh gumman *kramar* så ska du inte kääännaaa!"


   
SvaraCitera

tessodorr:

Att dom typ glömmer bort mig.

Om de är "på G" eller vad man ska säga så kan det ju mycket väl hända att de är upptagna av varandra just när det är "nytt", men sedan kommer de ju komma tillbaka till dig (om de är riktiga kompisar, annars är de bara taskiga.)

Men jag förstår vad du menar, två av mina kompisar håller också på lite, så jag känner igen din situation..


   
SvaraCitera

tessodorr:

Hjälp mina två bästa kompisar är på g. Dom kände inte varandra först med nu gör dom tydligen det och träffas och strular.

Kul för dom iaf [crazy]

Men avvakta lite, de är väl säkert nykära och upptagna av varann, låt det svalna lite.
Det beror ju på lite hur bra kompisar ni är, om det är en rätt så ytlig relation så kan det bli knepigare, annars så brukar väl bra vänner prata om (nästan) vadsomhelst! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

neeey då kommr du ju att bli utanför [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tessodorr:

Att dom typ glömmer bort mig.

Ta upp detta med dom annars tänker dom inte ens på dig(detta gör dom inte speciellt med meningen)


   
SvaraCitera

De båda är vän med dig. Jag tror inte de glömmer dig bara för det. Jag och min flickvän som inte kände varandra från början heller utan lärde känna henne via en annan komips som också är hennes kompis. När min flickvän och jag började "vara på g" oroade våran kompis för samma sak att vi skulle glömma bort henne.

Det är ganska vanligt. Men om du känner att det verkligen håller på att hända så borde du prata om det (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visa dem vart i den heliga boken det står hur fel det dem gör är.[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt dem leka och se vad som händer. går det åt fel håll så får du la prata med dem


   
SvaraCitera