Aviseringar
Rensa alla

mina två bästisar. fuck me.


Ämnesstartare

jag har en massa att vara med på rasterna å så om jag vill men vanligtvis så brukar det bara vara mina två skitbra kompisar(även ifall jag har blivit "tredje hjulet" på sistone).

idag så hade jag inte ätit på runt 20-28 timr(eller middag igår som jag senare spydde upp + allt annat från hela dagen) och jag tjatade väl lite om min vikt. ja frågade om jag hade gått upp i vikt och sånt eller såg fet ut ur den vinkeln.

en av dem sa att jag var ungefär hälften hennes mått, och jag fick ett jävla utbrott och blev assur för att hon ljög. kallade henne skitunge och så
då blir hon förstås ännu surare och ignorerar mig resten av dagen, hon är ganska känslig

iaf, tänk om det fortsätter så här? jag vill inte förlora dem, vad ska jag göra? ska jag säga varför jag beter mig som jag gör?

wow, det här lät otroligt fånigt. men jag är bara rädd för att förlora mina vänner, tycker verkligen om dem


   
Citera
smisk

BadAssLezbo:

wow, det här lät otroligt fånigt. men jag är bara rädd för att förlora mina vänner, tycker verkligen om dem

Tips: Sluta bete dig som ett jädra ÄS-barn. Man förlorar vänner då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Tips: Sluta bete dig som ett jädra ÄS-barn.

men jag vill inte sluta

smisk:

Man förlorar vänner då.

finns det ingen chans?


   
SvaraCitera
smisk

BadAssLezbo:

men jag vill inte sluta

BadAssLezbo:

finns det ingen chans?

Typ inte. Jag har haft flera vänner med ätstörningar, och våra relationer var skitkassa när de var som värst. DEt finns ett starkt samband. Sök hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Sök hjälp.

jag ska om ett år, om inte min syster från ingenstans ska visa sig ha det också förstås ..


   
SvaraCitera
smisk

BadAssLezbo:

jag ska om ett år, om inte min syster från ingenstans ska visa sig ha det också förstås ..

Har ju inget samband över huvud taget, sök hjälp nu, innan det är försent.

kPTRRRR:

sluta whina om din vikt inför dina polare så slipper du sådana problem :))))))))))))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

vad ska jag göra

sluta snacka om utseende vikt osv, hatar när mina vänner gör d iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fattar inte vad den stora poängen är.
äter man regelbundet blir man mindre lättirriterad & då bråkar man mindre med sina klasskompisar 🙂

annars så kanske du ska sluta prata om vikt med dina vänner då det uppenbarligen verkar vara ett känsligt ämne. känns kanske inte så smart ELLER


   
SvaraCitera

BadAssLezbo:

men jag vill inte sluta

Då får du ge upp dina vänner.

BadAssLezbo:

jag ska om ett år

Trams. Sök hjälp nu innan det är för sent. Det här är ingen jävla lek.


   
SvaraCitera

smisk:

Tips: Sluta bete dig som ett jädra ÄS-barn. Man förlorar vänner då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Har ju inget samband över huvud taget, sök hjälp nu, innan det är försent.

men jag kan inte göra det nu. min kusin(som jag var en liten wannabe av som 4-6) hade tydligen bulimi, så nu kan jag inte säga att jag har det. för dom kommer tro att jag imiterar henne med det av någon underlig anledning

hannnah:

sluta snacka om utseende vikt osv, hatar när mina vänner gör d iaf

okej ska undvika det


   
SvaraCitera
smisk

BadAssLezbo:

men jag kan inte göra det nu. min kusin(som jag var en liten wannabe av som 4-6) hade tydligen bulimi, så nu kan jag inte säga att jag har det. för dom kommer tro att jag imiterar henne med det av någon underlig anledning

Nä, töntig anledning. Har du problem, så har du. Även om det kan verka så för andra, så vet du bäst själv. Så sök hjälp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Nä, töntig anledning. Har du problem, så har du. Även om det kan verka så för andra, så vet du bäst själv. Så sök hjälp.

jag vill inte blir övervakad hela tin

men iaf, anledningen till att jag skrev det här var för att jag vill veta hur jag kan behålla mina vänner


   
SvaraCitera
smisk

BadAssLezbo:

jag vill inte blir övervakad hela tin

Det behöver du inte bli heller, beroende på hur bra du anpassar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Det behöver du inte bli heller, beroende på hur bra du anpassar dig.

jag kommer bli fet


   
SvaraCitera