Aviseringar
Rensa alla

Mina vänner


gaah
 gaah
Ämnesstartare

Låt mig påminna er om att vår främsta orsak till krig är den mäktiga censur som makten bedriver.
Vårt enda krav i dagsläget är, att få verka på forumet utan censur eller inblandning från toppen.

Våra krav är enkla:
Vår tråd måste befrias
Politiskt engagemang får aldrig vara grunden till låsning

Om våra krav möts, måste kriget upphöra. Jag måste dra tillbaka trupperna och återskapa lugnet.
Vi söker inte revolution. Vi söker frihet.

Tack, kamrater
Högste överbefälhavare
Muppens befrielsearmé


   
Citera

Total frihet åt användarna! Ingen fred och inga kompromisser.

ALLA MÅSTE AVGÅ - UM ÅT ANVÄNDARNA!

Image


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

Jag visste att det var ett misstag att engagera en sådan revolutionär som du.


   
SvaraCitera

Kompromissade du bort Muppen? Våran kärnfråga?


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Kompromissade du bort Muppen? Våran kärnfråga?

Lita aldrig på politiker och självutnämnda ledare! Karriärister och veklingar som kompromissar med makten och säljer sina egna!

PERMANENT UPPROR!


   
SvaraCitera

Så som det ser ut nu så är detta krig ett nödvändigt ont. Möt våra krav och detta kommer att upphöra - möt inte våra krav och detta krig kommer att eskalera.

Märk väl att tärningen är kastad och detta ligger nu i era händer.

//Försvarsminister
Muppens befrielsearmé


   
SvaraCitera

gaah:

Vårt enda krav i dagsläget är

Tala för dig själv politiker. [shake]


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Kompromissade du bort Muppen? Våran kärnfråga?

Nej.

Kampen om muppen ska fortsätta. Att följa vår nuvarande strategi är inte långsiktigt hållbart. Den kommer ur försöket att begränsa vårt fria ord, och vårt politiska engagemang. Fram till våra krav tillgodoses så bör den fortsätta.

Muppen är aldrig glömd. Men det vi måste söka efter är en rättvis juridisk prövning av muppens villkor.
Vi kan inte tvinga våra makthavare till att befria henne.
Vi måste vara realistiska.


   
SvaraCitera

Rödingajäveln:

UM ÅT ANVÄNDARNA!

låt forum1 pyra av motståndarglöd! Friheten skall bli vår![bigsmile]


   
SvaraCitera

ANVÄNDARKLASS MOT ADMINKLASS, INGET JÄVLA SOSSETJAFFS!


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Tala för dig själv politiker.

du är inte ens med i vår organisation, du gick ur för du tyckte vi var socialdemokrater.
jag uppskattar ditt engagemang och råder dig att fortsätta kampen, men du kan inte uttala dig i muppens befrielsearmés namn.


   
SvaraCitera

gaah:

Kampen om muppen ska fortsätta. Att följa vår nuvarande strategi är inte långsiktigt hållbart. Den kommer ur försöket att begränsa vårt fria ord, och vårt politiska engagemang. Fram till våra krav tillgodoses så bör den fortsätta.

Såg sedan att du skrivit i dagsläget. [blush] Väntar på att fö höra allt från Åtta.


   
SvaraCitera

gaah:

du är inte ens med i vår organisation, du gick ur för du tyckte vi var socialdemokrater.
jag uppskattar ditt engagemang och råder dig att fortsätta kampen, men du kan inte uttala dig i muppens befrielsearmés namn.

Skiter i ert parti, ni har alltid haft era egna intressen i första hand och inte oss användares. Organisationen över kampen.

INGEN FRED UTAN ANVÄNDARMAKT! AVGÅ ALLA!


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
smisk

kan ni inte bara skaffa ett eget forum att härja loss på?

ni är verkligen urlöjliga just nu 🙁 och jag är fan ganska löjlig jag med!


   
SvaraCitera