Aviseringar
Rensa alla

Mina vänner röker weed och grejer


Fast alkohol i så ung ålder är väl rätt farligt det med höhö

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Men det är väl dumt å skriva.

Är det farligt blir det ju roligare.


   
SvaraCitera

undrar vad som händer med hjärnan om man är 14 år och super ordentligt varje helg
det skulle jag vilja veta

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

titta på kungarna i tylösand


   
SvaraCitera

Knarko:

ser inte riktigt hur det kan vara "lite" när de röker på varje helg?

Den informationen stod inte när jag skrev inlägget, men ja, det är mindre än dagligen i alla fall

Knarko:

beroende på hur man definierar ta livet av någon så sabbar det bl.a ens minne mycket när det gått tillräckligt långt.

Dåligt närminne är ganska långt från stadiet död


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

äppelpaj:

det är så läskigt när dom står och gör det.

vrf


   
SvaraCitera
hälge

Du borde sluta hänga med dom direkt. Cannabis är verkligen inte bra för så unga människor. Det kan ge psykiska men för livet, så sjukt onödigt. Det är jävligt onödigt att dricka alkohol i unga år också. Lägg ner det och börja igen när du blir 18.


   
SvaraCitera

Knarko:

ser inte riktigt hur det kan vara "lite" när de röker på varje helg?

Är väl för fan normalkonsumtion? Är väl ungefär som att gå på krogen varje helg?


   
SvaraCitera

Dragula:

Är väl för fan normalkonsumtion? Är väl ungefär som att gå på krogen varje helg?

Normalkonsumtion är olika för alla (menar både hur mycket man tål och hur mycket man dricker överhuvudtaget). Sen vet jag/vi inte hur mycket dessa ungar röker.


   
SvaraCitera

Knarko:

Normalkonsumtion är olika för alla (menar både hur mycket man tål och hur mycket man dricker överhuvudtaget).

Visst är det så, varför det är svårt för dig, likväl som mig att uttala sig om det är ett missbruk det rör sig om, eller om de röker på istället för att ta en öl på helgen.


   
SvaraCitera

Men gud. Välkommen till verkligheten. Alla röker på. Det är ingen stor grej. Säg bara nej ifall dom erbjuder dig och du inte vill ha.


   
SvaraCitera

stereo total:

Men gud. Välkommen till verkligheten. Alla röker på. Det är ingen stor grej. Säg bara nej ifall dom erbjuder dig och du inte vill ha.

[cool]


   
SvaraCitera

Det bästa du kan göra är att gå efter vad du vill. Om någonting känns fel så gör det inte. Simple as that. [smile]

Du ska inte leva tillsammans med dessa människor i hela ditt liv men du kommer att leva med dig själv hela ditt liv. Du vill väl vara en stark människa som tänker över saker och inte bara följer med strömmen? (Det tror jag att du är.)

Jag tror att dina kompisar tycker att du är rolig att vara med, oavsett vilket val du gör i den här frågan. Om de inte kan respektera ditt val så är de inga bra kompisar tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack alla som tar eran tid att svara.. [love]
Nej jag kommer verkligen inte tacka ja när dom frågar, vilket dom gjorde en gång och jag sa nej!!
Men jag super inte , blir bara glad. Har typ aldrig varit så full att jag inte vet vad jag gör, så jag dricker inte mycket..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men vadå välkommen till verkligheten alla röker på? vadfan är det du står och säger? Är det verkligen normalt när 14åringar gör det varje helg? tycker du det ? Snart kommer väl alla säga "men gud, välkommen till verkligheten, alla tar heroin" .... ?!


   
SvaraCitera

Har ett par vänner som gör det med, de är la upp till dem, jag är inte intresserad, mest för att de blir så jäääääääääävla tråkiga när de röker.


   
SvaraCitera