Aviseringar
Rensa alla

mindfuckad


Ämnesstartare

varnar för ett helt cp inlägg. 

asså jag träffade en kille i Turkiet som jag först tyckte var jobbigt klängig och på, sedan gillad what honom mer och mer och när vi skulle säga hejdå kunde jag dö för honom. men nu... efter ca två månader så vet jag inte hu jag känner. har den senaste tiden varit 100 på att jag vill dela hela mitt liv med honom men nu börjar jag tveka... får alltid en "det känns fel" känsla när jag är med killar jag tycker om, men fick ej det med honom alls mycket men nu känner jag nästan bara så när jag liksom tänker på honom.. i för sig bara känt så i en dag men ändå. sen har jag börjat skriva med en annan kille nu som jag absolut inte har känslor för, men är lite små intresserad... vet inte om det är så att jag liksom har honom sålänge jag inte har han Turkietkillen... asså min hjärna är helt mos snälla kan någon bara säga vad jag ska göra!? jag får träffa Turkiet igen i sommar men asså, tänk om jag åker t honom och inte gillar honom längre? va fan blir det då? herregud blir rädd när jag tänker på det och asså han är ju 27... jag är 15. men han Turkiet asså var verkligen kär i honom (eller är kär i honom) på riktigt som jag aldrig varit förut. har varit kär på riktigt förut men detta var sjukt. kände verkligen att jag ville dela mitt liv med honom, dela varje sekund av mitt liv med honom, skapa minnen tillsammans, på en sjuk nivå alltså som jag ej känt tidigare 


   
Citera

zxcvbnm: han är ju 27... jag är 15.

aa det är lite weird.. han e lite weird.. 

ligg med alla och välj den som kändes bäst. :))) 


   
SvaraCitera

mycket cerebral pares här inne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

aa det är lite weird.. han e lite weird.. 

ligg med alla och välj den som kändes bäst. :))) 

är rädd för att det kanske är liiiite mer komplicerat än så.. :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:
mycket cerebral pares här inne

agree


   
SvaraCitera

zxcvbnm:

är rädd för att det kanske är liiiite mer komplicerat än så.. :3

Utveckla då


   
SvaraCitera

Asså är han en sån där kille som typ jobbade på baren i hotellet du bodde på? 


   
SvaraCitera

Finns i chatten gumman 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
Asså är han en sån där kille som typ jobbade på baren i hotellet du bodde på? 

haha nej, han jobbade i en tatueringsbutik...


   
SvaraCitera

Hur kan ett inlägg vara CP?


   
SvaraCitera

zxcvbnm:

haha nej, han jobbade i en tatueringsbutik...

Han kanske ville att du skulle tatuera dig


   
SvaraCitera
Smilen

Hlt CP


   
SvaraCitera