Aviseringar
Rensa alla

Mindfucks?


Ämnesstartare

Det är ju någorlunda roligt att spela ett spratt på ens kamrater då och då, och roligaste enligt mig är stora mindfucks som gör en galen förr eller senare. Har ni någon gång stött på en mindfuck som gjort er på gränsen till att bli galen, eller kanske ni rent av har riggat ett mindfuck mot eran kompis? Har ni kanske en ide på ett roligt prank som man kan utföra? 😀


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Va         


   
SvaraCitera

Kolla in The Office (den amerikanska) och Jims pranks på Dwight. Extremt underhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Va         

Tänk dig att man t.ex. flyttar sin kompis bänk i skolan ungefär en centimeter varje dag, det kommer ta ett tag innan han/hon märker. Och när personen väl märker så är bänken mest troligen intryckt mot väggen 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelHubert:
Kolla in The Office (den amerikanska) och Jims pranks på Dwight. Extremt underhållande.

haha vilken slump, kollade på det klippet idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spearmint:

Tänk dig att man t.ex. flyttar sin kompis bänk i skolan ungefär en centimeter varje dag, det kommer ta ett tag innan han/hon märker. Och när personen väl märker så är bänken mest troligen intryckt mot väggen 🙂

Aha, hmm, näe jag kommer inte på nåt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:

Aha, hmm, näe jag kommer inte på nåt :/

Basically småsaker som kan göra en galen över en lång tidsperiod 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar spotta på hönor, gills det?


   
SvaraCitera

Jag brukar sno människors underkläder och gömma dem i min garderob, gills det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OnkelHubert:
Jag brukar sno människors underkläder och gömma dem i min garderob, gills det?

Låt gå för den här gången Rullar ögonen


   
SvaraCitera

OnkelHubert:
Kolla in The Office (den amerikanska) och Jims pranks på Dwight. Extremt underhållande.

Nej, den Brittiska.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:

Nej, den Brittiska.

den amerikanska är mer verklighetstrogen men den brittiska är mer härligt blek typ, en smaksak


   
SvaraCitera

tony switchblade:

den amerikanska är mer verklighetstrogen men den brittiska är mer härligt blek typ, en smaksak

Håller inte med alls, den Brittiska är ju nästan för verklig t.ex. alla pinsamma scener. Medan den Amerikanska är overklig men det är det som gör den rolig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Deinosuchus:

Håller inte med alls, den Brittiska är ju nästan för verklig t.ex. alla pinsamma scener. Medan den Amerikanska är overklig men det är det som gör den rolig. 

tänker mer på hur företaget sköts och hur de styrande går till väga för att tjäna pengar och rädda sina skinn, men har inte sett så jättelångt än får återkomma


   
SvaraCitera

OnkelHubert:
Kolla in The Office (den amerikanska) och Jims pranks på Dwight. Extremt underhållande.

Speciellt när Jim flyttar Dwights bord utanför toaletten.


   
SvaraCitera