Aviseringar
Rensa alla

Mindre bröst utan kirurgi


Ämnesstartare

Hej jag vill veta vad för piller man kan använda för att förminska sina bröst?


   
Citera

Det är inte så viktigt, dom är precis lika vackra stora som små <3
Screenshot_20191207-151745~3.png


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Det är inte så viktigt, dom är precis lika vackra stora som små <3
Screenshot_20191207-151745~3.png

Exakt tell em champ


   
SvaraCitera

Maymay:

Exakt tell em champ

<(´︶´)>


   
SvaraCitera

Bananlåda:
Det är inte så viktigt, dom är precis lika vackra stora som små <3
Screenshot_20191207-151745~3.png

Väldigt sällan, men ibland, så är detta forum väldigt wholesome <3


   
SvaraCitera

Känns som att piller är den absolut sämsta vägen att gå om det ens finns 


   
SvaraCitera

Får jag vara nyfiken och fråga varför du vill FÖRMINSKA dina bröst. De få tjejer som av någon anledning vill förändra storleken på sina bröst vill oftast FÖRSTORA dom.

Personligen tycker jag inte att man ska gå i dessa funderingar utan bara acceptera sin kropp som den här. Vikten, dvs minska eller öka sin vikt, kan man lätt fixa själv genom att äta mindre alt mer. Men längden kan man inte påverka på samma sätt som inte en kille kan påverka storleken på sin kuk.

Det enda man som tjej kan göra för att göra brösten större är att gå upp i vikt. Men att gå ner i vikt bara för att göra brösten mindre är väl knappast rekommenderbart. Några piller som man kan äta för att förändra storleken på bröst eller kuk eller kroppslängd finns inte.


   
SvaraCitera

OnkelHubert:

Väldigt sällan, men ibland, så är detta forum väldigt wholesome <3

ehe 😛


   
SvaraCitera

Sophia_55789:
Hej jag vill veta vad för piller man kan använda för att förminska sina bröst?

VArför skulle du vilja det? Du är vacker som du är! <3 Jag kan dock förstå om du är ganska spinkig men har naturliga tuttar på storlek G eller någonting, klart att det är jobbigt då.


   
SvaraCitera

Sophia_55789:
Hej jag vill veta vad för piller man kan använda för att förminska sina bröst?

Du kan inte ta piller för att minska/förstöra nåt i din kropp. Det hade funkat om du var under 12. Du kan träna dock. Glatt skålande

+ det är din kropp och du bestämmer hur du ska göra, om du föredrar mindre bröst då får det väl va så 🙂 


   
SvaraCitera
theooz

alla snubbar som inte fattar att det rent fysiskt kan vara jobbigt att bära runt på stora bröst, kan definitvt tära på ryggen. Det finns  möjlighet för de som känner så att få en evaluation av en doktor och eventuellt kirurgi utan kostnad.

Piller vet jag inte om det finns! Men om du har fysiska och inte estetiska besvär så kan du få kostnadsfri hjälp (du kan även bullshitta men men)


   
SvaraCitera

Så hur stora är de?


   
SvaraCitera
Cobrak

theooz:
alla snubbar som inte fattar att det rent fysiskt kan vara jobbigt att bära runt på stora bröst, kan definitvt tära på ryggen. Det finns  möjlighet för de som känner så att få en evaluation av en doktor och eventuellt kirurgi utan kostnad.

Piller vet jag inte om det finns! Men om du har fysiska och inte estetiska besvär så kan du få kostnadsfri hjälp (du kan även bullshitta men men)

tits > hälsa


   
SvaraCitera

Använd en binder istället, de kanske hjälper?


   
SvaraCitera
Berit

theooz:
alla snubbar som inte fattar att det rent fysiskt kan vara jobbigt att bära runt på stora bröst, kan definitvt tära på ryggen. Det finns  möjlighet för de som känner så att få en evaluation av en doktor och eventuellt kirurgi utan kostnad.

Piller vet jag inte om det finns! Men om du har fysiska och inte estetiska besvär så kan du få kostnadsfri hjälp (du kan även bullshitta men men)

Förutom det fysiska så är bhar med små omkretsar o stora kupor fett dyra om man jämför att normalbystade kan hitta en på närmsta klädbutik för en 50lapp på rea. Många gånger blir man sexusliserad pga dem. Under min högstadietid blev jag taffsad på varje dag


   
SvaraCitera