Aviseringar
Rensa alla

Mindre finnar


Ämnesstartare

jag är död seriöst!! Jag använder ett medel i ansiktet varje natt imot finnar, jag har (SKITMYCKET) egentligen!! 

Du ska bara veta! Hemskt. 

Om jag skippar EN natt får jag massa nya.. Och nu är det där medlet slut.. Och ska vara utan till onsdag. Eftersom jag är utomlands nu i rhodos! Och jag FÅR INTE HA FINNAR PÅ SKOLAVSLUTNINGEN som är på fredag!! Hur ska jag UNDVIKA mer finnar nu och så jag inte får nå????? SVARA NÅN! Har panik


   
Citera
Ämnesetiketter

Smörj in ansiktet med smör. Helst bregott. Det funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smörjer du in ansiktet med någon fuktgivande kräm också efter att du tvättat det? Tvättar du ens ansiktet?


   
SvaraCitera

det enda jag provat som jag märkt någon skillnad alls när jag använt är en ansiktsmask från lush som heter magnaminty

sen är jag knappast någon expert

är det riktigt illa kan du gå till vårdcentralen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:
Smörjer du in ansiktet med någon fuktgivande kräm också efter att du tvättat det? Tvättar du ens ansiktet?

Jaa jag tvättar ansiktet morgon och kväll, och tar fuktgivande kräm efter. Vad ska jag göra mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumbfounded:
Smörj in ansiktet med smör. Helst bregott. Det funkar.

Men givet att jag ska :)):))):)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannaahannaa:

Jaa jag tvättar ansiktet morgon och kväll, och tar fuktgivande kräm efter. Vad ska jag göra mer?

Allt beror väl på vad för typ av acne man har men det finns inte riktigt någon mirakelkur som tar bort den över en natt, även om vissa receptbelagda krämer kan skynda på processen rätt mycket. Mår du dåligt av dina finnar på något vis så besök vårdcentralen, det finns en del mediciner mot acne som alltsomoftast hjälper.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Allt beror väl på vad för typ av acne man har men det finns inte riktigt någon mirakelkur som tar bort den över en natt, även om vissa receptbelagda krämer kan skynda på processen rätt mycket. Mår du dåligt av dina finnar på något vis så besök vårdcentralen, det finns en del mediciner mot acne som alltsomoftast hjälper.

Jag mår riktigt dålig när jag har en. Just nu är mitt ansikte helt rent, för jag använt krämen! Men imorgon kommer det vara mycket mer 🙁 tänk hur det kommer vara på onsdag då!!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
det enda jag provat som jag märkt någon skillnad alls när jag använt är en ansiktsmask från lush som heter magnaminty

sen är jag knappast någon expert

är det riktigt illa kan du gå till vårdcentralen

men åh ÄR DETTTA ETT TECKEN ELLER?? SKA JAG KÖPA DEN IMORRN??? VERKAR SÅ

Hannaahannaa: ör jag använt krämen!

vilken kräm? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

men åh ÄR DETTTA ETT TECKEN ELLER?? SKA JAG KÖPA DEN IMORRN??? VERKAR SÅ

vilken kräm? 🙂

Baciron heter den :):)


   
SvaraCitera

Hannaahannaa:

Baciron heter den :):)

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdu måste skämta


   
SvaraCitera

den är ju receptfri och gör INGET utom att torka ut ansiktet något helt absurt mycket. men vad bra att denfunkar för dig:)


   
SvaraCitera

elverpigen:

men åh ÄR DETTTA ETT TECKEN ELLER?? SKA JAG KÖPA DEN IMORRN??? VERKAR SÅ

vilken kräm? 🙂

ah fö fan! [wink]


   
SvaraCitera

Det finns en nattkräm som heter Duac, som man får utskriven av läkaren. Rekommenderar.


   
SvaraCitera

kinderkarlsson:
Det finns en nattkräm som heter Duac, som man får utskriven av läkaren. Rekommenderar.

det är ju i princip den hon använder 😛 duac är ju nästan samma bara lite mer skonsam typ :S eller nåt


   
SvaraCitera