Aviseringar
Rensa alla

mindre män i samhället


NiklasW:
Gillar också tanken på mindre män. 

a-cote-de-taylor-swift-bruno-mars-est-to

hahahahahahaha 😀 😀


   
SvaraCitera

is & snö, vinter Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:
sibirien är riktigt attraktivt såhär års har jag hört, rena sommarsemestern, ett för milt straff för alla aggressiva mindre män.

desto värre kmmr vintern bli!

räknar med att minst 2/3 kmmr försvinna för att lämna plats åt nya


   
SvaraCitera

Istället för att skicka iväg dem så kan man ju gö som i Mose boken


   
SvaraCitera
Kudhos

Bort med alla män! Ni män är usch!!


   
SvaraCitera

det känns bra med konstruktiva förslag som får folk att ta viktiga frågor på allvar.


   
SvaraCitera

även om jag måste medge att jag också irriterats av medellängden. men för jämställdhetens skull bör tilläggas att jag även förespråkar längre honor.


   
SvaraCitera

 Ja, män är åt helvete för långa.


   
SvaraCitera

schim:
Istället för att skicka iväg dem så kan man ju gö som i Mose boken

jag jillar din nyja profilbild


   
SvaraCitera

Blivande_japan: de utsätter:

barn, kvinnor och andra män för majoriteten av alla begångna sexuella övergrepp samt våld. tvångsförflytta alla till sibirien nu för ett tryggare samhälle.

Det ansvarslösa flödet av män kommer att göra det omöjligt för män att integreras i den kvinnliga kulturen. Det är bättre att skicka alla män till ett eget land där man kan hjälpa dem på plats i stället. 

Vad anser du förresten om arbetskraftsmän, som får komma till sverige för att ge kvinnor sex? (obs det gäller enbart kortare varsel). Och ska män som tillfredsställer den kvinnliga kulturen och inte begå brott få stanna kvar (men om de begår brott utvisas dom)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Det ansvarslösa flödet av män kommer att göra det omöjligt för män att integreras i den kvinnliga kulturen. Det är bättre att skicka alla män till ett eget land där man kan hjälpa dem på plats i stället. Då kan man hjälpa fler. 
Vad anser du om arbetskraftsmän, som får komma till sverige för att ge kvinnor sex? (obs det gäller enbart kortare varsel).

alla män ska ut


   
SvaraCitera

Blivande_japan: alla män ska ut

Men det finns dom som bejakar den kvinnliga kulturen och inte begår brott. Om de begår brott kan dom utvisas på livstid.


   
SvaraCitera

ceka92:

jag jillar din nyja profilbild

Den jör mej glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patrick:

Men det finns dom som bejakar den kvinnliga kulturen och inte begår brott. Om de begår brott kan dom utvisas på livstid.

alla ska bort, de är en riskfaktor


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

alla män ska ut

Genom vilken dörr då?


   
SvaraCitera