Aviseringar
Rensa alla

Mindre rik man ger dig bättre sex!


Ämnesstartare

Män med mindre pengar är bättre i sängen, skriver Womens health.

Större chans att han är trogen
Enligt Womens health visar studier att män med lägre inkomster är mindre benägna att vara otrogna. Forskning visar också att välbärgade män är hycklare när det kommer till otrohet.
- Män på högre poster är oftare otrogna men de fördömer samtidigt män med liknande "status" som är otrogna, säger Adam Galinsky vidare.

Han charmar dina vänner
Medel och låginkomsttagare är artigare när de träffar nya människor än vad rika personer är, enligt en rapport i Psychological Science. I en studie av författare visade det sig att de med mindre inkomster var bättre på ögonkontakt och lättsamma samtal med främlingar än vad de välbärgade författarna var. De senare uppträdde i stället oförskämt och nervöst.
Enligt Dacher Keltner som skrivit boken Born to be good anstränger sig män med lägre inkomster mer i sociala sammanhang eftersom det är ett sätt att knyta (livs) viktiga kontakter. Undermedvetet kanske rika män inte tror att de behöver anstränga sig.

Han stöttar dig i din karriär
Rika män kan upplevas som sexistiska jämfört med mindre välbärgade män. Enligt Beth Livingstone vid universitetet i Cornell handlar det om alfa-hannar som tycker att det är mannens plikt att till exempel försörja familjen. Män med lägre inkomster tenderar och sin sida att stötta sin partner.
- Par som uppmuntrar varandra att uppnå sina professionella drömmar tenderar att bli lyckligare, säger Marriage makeover-författaren Joshua Coleman.

Han ger dig fantastiskt sex
En mindre välbärgad man kommer att anstränga sig för att göra succé i sänghalmen. Enligt Bethany Marshall som skrivit boken Deal Breakers kommer han att anstränga sig för att vinna kvinnans hjärta så att hon inte lämnar honom. Har han inte råd med lyxiga dejter kommer han däremot sikta på att vara en mästare i sängen, säger Bethany Marshall i Womens health.

http://www.expressen.se/sex/1.1965474/mindre-rik-man-ger-dig-battre-sex

Så vad tycker ni om ett?
Låter det trovärdigt eller ännu mer skit från populistiska tidskrifter?


   
Citera

Män är skit.


   
SvaraCitera

Män är bra, lika bra som kvinnor.

stereo total:

Män är skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Män är skit.

Rika män är skit [no-no]


   
SvaraCitera

FreeWay89:

Rika män är skit [no-no]

Varför endast de rika? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Varför endast de rika?

Det var en ett litet skämt skulle jag säga.

Personligen tror jag att sådana här grejer är högst individuellt.
Jag menar hur många män representerar dessa ''Män på högre poster'' egentligen?


   
SvaraCitera

hobbylimmar redan på uteliggare.


   
SvaraCitera

Fånigt. Alla vet ju att det endast är storleken på kuken som spelar roll. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fånigt. Alla vet ju att det endast är storleken på kuken som spelar roll.

[bigcheers]


   
SvaraCitera

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Fånigt. Alla vet ju att det endast är storleken på kuken som spelar roll.


   
SvaraCitera

Jag har ingen inkomst [cool]


   
SvaraCitera

stereo total:

Män är skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men undra varför?

Är jag en miljonär så behöver jag som kille inte ens ragga 🙂


   
SvaraCitera

Låter möjligt,


   
SvaraCitera