Aviseringar
Rensa alla

Minecraft-server...?


Ämnesstartare

Borde jag skapa en igen? Tycker det känns så meningslöst att spela Singleplayer...

Hum, nå? Jag tänker mig utan mods och så, inget krångel, bara in och spela som singleplayer... fast inte singleplayer! [smile]

Edit: Oj, råkade publicera tråden med ett stadigt enter-klick när jag skulle göra fler alternativ i pollen... nåja, ni får hålla till godo med det som finns!

Edit 2: Baksidan med det hela är att datorn som agerar server låter en del, och att jag då måste stå ut med fanskapet... eller försöka tysta den.


   
Citera
Ämnesstartare

Tobbish:

YAY! (Du röstade på detta alternativ)

Gamer [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

GAY (Du röstade på detta alternativ)

Vill bara avla katter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

NAY! (Du röstade på detta alternativ)

usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Gamer [cool]

YEEEAAH!

Nintendo:

Vill bara avla katter.

Och du är ju grym på't! [cute] Och creepers tycker inte om dig... och det är ju bra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en server du kan spela på om du vill, den står på 24/7.
Dock kommer den nog köra tekkit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Har en server du kan spela på om du vill, den står på 24/7.
Dock kommer den nog köra tekkit.

Åh, det skulle kunna vara något!

Håller på och drar igång min igen med, men datorn vägrar av någon anledning starta... så det blir omständigare än jag först hade tänkt. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Håller på och drar igång min igen med, men datorn vägrar av någon anledning starta... så det blir omständigare än jag först hade tänkt.

Låter jobbigt, om du vill lira på vår(väldigt liten server med tre pers just nu) så är det bara att dra ditt användarnamn så vitlistar jag dig ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla fittkreativitet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

jävla fittkreativitet

Som lego fast utan klossar att trampa på när det är mörkt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Låter jobbigt, om du vill lira på vår(väldigt liten server med tre pers just nu) så är det bara att dra ditt användarnamn så vitlistar jag dig ^^

Har fått igång min nu, och dit är du välkommen med om... ja, jag vet inte varför du skulle vilja! [bigsmile]

Men jag ska komma ihåg det, om min börjar bråka eller jag tröttnar på den! [y] Nu såhär direkt efteråt så har jag och Ensamvargen börjat lite lätt! Men nu är det mest... ett litet startställe, inget att skryta med!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Nu såhär direkt efteråt så har jag och Ensamvargen börjat lite lätt!

Najs[smile] kanske tittar förbi sen


   
SvaraCitera