Aviseringar
Rensa alla

Minneslucka


kallprat:

Så "vanligt folk" kan få minnesluckor, men egentligen minns de det mesta om de verkligen försöker.

Det kan du mycket väl ha rätt i! I surrender. 🙂


   
SvaraCitera

Efter ett stort intag alkohol är det ganska uppenbart att man får en minneslucka.


   
SvaraCitera

Har haft ungefär samma, men man måste definitivt få i sig stora mängder alkohol.. Nu på sistone har jag alltid kunnat komma ihåg om folk berättar eller liknande, men dricker väl inte lika mycket på samma gång längre haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ikväll ska jag ut, är lite orolig xD önska mig lycka till haha! 😀


   
SvaraCitera

Alltså va? Jag får minnsesluckor 90% av alla gånger jag dricker. Jag minns bara svaga bilder från kvällen, och jävligt få bilder också. Jag minns aldrig hur jag kommer hem, men jag kommer ändå alltid hem. Jag tycker inte du behöver ha sån ångest, liksom okej du verkar inte van med att dricka så mkt, och ser att det här är en stor grej för dig med minneslucka, men vafan shit happens.[smile]


   
SvaraCitera

Senast jag var ute fick jag väl en stooooooooooor minneslucka. Minns knappt ett skit. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Jag får minnsesluckor 90% av alla gånger jag dricker

puh. haha skönt att höra xD och nej jag är inte så vad vid att dricka så mkt^^ men det är faktiskt inte så kul att bara komma ihåg hälften av kvällen 😮 vad är det för mening att dricka överhuvud taget då liksom?


   
SvaraCitera

itstimetorun:

men det är faktiskt inte så kul att bara komma ihåg hälften av kvällen 😮 vad är det för mening att dricka överhuvud taget då liksom?

Ja det är sant, jag förstår att folk tänker så. Men för mig vet jag att ju mindre jag minns destu roligare. Dessutom får jag alltid höra hur klockren jag varit haha nä, skojja.


   
SvaraCitera

Sounds like a normal friday to me. [party]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera