Aviseringar
Rensa alla

minneslucka wtf?


Ämnesstartare

Igår typ kl 11 på kvällen hände en rätt sjuk grej, allt gick bra osv men de va sjukt. Jag antar att jag va rätt chockad efter de son hände, å när jag varit hemma en stund visste jag seriöst inte hur jag kommit hem. Somnade sen å vaknade efter typ 30 min med världens hjärtklappning, trodde inte att det ens var möjligt för hjärtat att slå så fort. Det kändes som bröstet skulle sprängas å de tog ett tag innan det lugnade sig. 
Så nu till min fråga, vad f*n var de som hände? 
Kan tillägga att jag var helt nykter och att det var ett bra tag sen jag drack senast. Men det kändes precis som när man druckit för mycket och inte fattar nått typ... Har googlat lite å fått fram att folk som har adhd kan få så och att det kan vara livsfarligt.. 😀 help me pls


   
Citera

Vet du fortfarande inte vad du gjorde igår eller hur du kom hem?

Eftersom du mår bra nu är det med största sannolikhet ingen fara. Tydligen rätt vanligt det där med hjärtklappningen. Men händer det igen bör du antagligen kontakta sjukvården.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
Vet du fortfarande inte vad du gjorde igår eller hur du kom hem?

Eftersom du mår bra nu är det med största sannolikhet ingen fara. Tydligen rätt vanligt det där med hjärtklappningen. Men händer det igen bör du antagligen kontakta sjukvården.

Jag vet ju va jag gjorde å va som hände, men har liksom små minnesluckor under natten, å ingen aning hur jag kom hem.. Har försökt komma ihåg men kan fan inte :S


   
SvaraCitera

Farsan fick sånt en gång. Håller du på med nåt ansträngande eller dammigt vid det tillfället?


   
SvaraCitera

hmm aldrig varit med om. får sånna där mindfucks ibland när jag inte vet om det är natt eller dag, vilken månad eller år vi befinner oss i. typ när jag sitter på dass. men det inträffar bara när jag har sovit dåligt. Och kommer på efter typ 10 sekunder. men det är läskigt att det tar 10 sekunder för hjärnan att tänka ut dt 


   
SvaraCitera