Aviseringar
Rensa alla

Minskning av lockar?


Ämnesstartare

Hey. Mitt hår är inte direkt rakt och det är avd jag önskar men jag plattar ju fåret så det är ju rätt ok. Men undrar ifall det finns något schampo eller något som minskar lockarna eller något sånt. Har ju fungerat på kemisk plattning men det ska ju tydligen slita så otroligt mycket. Men använder ju både repair schampo och balsam så.

ÄNDRAT 2009-05-13 21:34


   
Citera
Ämnesstartare

head and shoulders
jag har också lockigt hår men när jag använder
det schampot så blir mitt hår rakt [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns ju nåt schampo från schwarzcopf (haha, stavning) som heter typ "asian straight" [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

det finns ju nåt schampo från schwarzcopf (haha, stavning) som heter typ "asian straight"

det har jag, hur bra som helst ! [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det låter ju underbart! Hur lockigt är erat hår och vad kostar schampot och var hittar jag det? 😛 SEn att det heter "asian" straight gör bara saken bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen så glömde jag fråga en sak. Kommer håret fortfarande avra rakt fast att det blir blött? om amn duschar eller om det börjar regna?
tack för svar 🙂


   
SvaraCitera

Finns en hel del olika schampon som ska göra håret mer rakt. Har testat många sådana produkter från olika märken och ingenting verkar fungera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likesoursugar:

regna

Jag tvivlar på att det håller sig rakt om det börjar regna, särskilt om du har självlockigt hår!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera