Aviseringar
Rensa alla

Mirrors Edge


Jag har det och det är riktigt kul, men i små doser. Spelar man det länge och man fastnar på nåt ställe blir man (iaf jag) seriöst förbannad. Visst, det ska vara en utmaning, men inte på det sättet som Mirror's Edge gör det. Ett spel som är baserat på parkour ska flyta på tycker jag. Okej, det ska inte vara en no-brainer, men det kändes som att en bra potential i spelet försvann. Man känner sig liksom inte särskilt "parkour" när allting stannar upp och man bara letar i frustration. Jag skulle också vilja att Faith hade haft lite fler knep när hon slåss mot folk.

Första halvan eller 2/3 av spelet är däremot riktigt jäkla kul och grafiken är skitbra. Det är under drygt andra halvan som man börjar tröttna lite och man bara genomlider det för att klara av det. Den har fått 7/10 på några ställen och det är ett ganska rättvist betyg tycker jag. Kanske inte värt över 600 spänn som det ligger på nu så jag skulle nog vänta på en prissänkning om jag vore du


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Man ska behöva leta efter dom där hälsopacken över hela banan,
med en hel armé fiender i arslet och med en HP-bar som ligger på botten.

När jag varvade Resident Evil 4 på svåraste så var det typ så 70% av spelandet.
Underbart äckligt läskigt, bara kryper i hela kroppen.
Man ska ha panik när man spelar skräckspel!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp det inte, det är ett engångspel.. Man lirar det en gång sen ligger det på hyllan.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Man ska leva på en tunn tråd!

Jag spelar aldrig på högre svårighetsgrader, det är så jobbigt att dö. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

det är så jobbigt att dö. [sad]

Hitta sätt att överleva då! [no-no]


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Hitta sätt att överleva då!

Tar lång tid. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utformningen i sig, gör spelet värt att köpas.


   
SvaraCitera

har testat demot på 360 o de va riktigt roligt


   
SvaraCitera

Svin kul, men som en skrev tidigare, fastnar man på ett ställe så blir man helt jävla tokig.
har dock inte bemästrat slagsmålsteknikerna än, men det skiter jag i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är ett kul spel, en kul idé.
men tycker det var lite för kort. tröttnar lätt på det.
och man måste ha tålamod ibland och klura ut vissa vägar själv, men det tycker jag bara är ett plus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollade på trailen för det , på den ser det ut som grafiken är super B , som om spelat gjordes på 70-talet. är det så? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera