Aviseringar
Rensa alla

Miss America


Ämnesstartare

ja, nu var vi där igen, kul. 

Men vill bara poängtera att Mr America också existerar. Fast det ska man väl inte tala om? eller? 

Men även om man skulle det så handlar det inte om skönhet. Självklart inte. Män får ju inte vara vackra. Så vad handlar Mr America om? jo, bodybuilding, yeeey.  

Men tycker ni att det ska finnas en Mr America tävling där män tävlar om vem som är vackrast? eller tycker ni so jag att skönhetstävlingar inte borde finnas till alls för att de bidrar med kroppsideal osv?


   
Citera

har jag faktiskt aldrig tänkt på! bra analys


   
SvaraCitera

shatter: Men tycker ni att det ska finnas en Mr America tävling där män tävlar om vem som är vackrast?

Jag bryr mig inte. Men den främsta anledning till att den tävlingen inte existerar (antar att den inte gör det nu, har ingen koll) är kanske att den skulle handla om vilken man som är minst ful. Och det låter kanske inte lika intressant. 🙂


   
SvaraCitera

shatter: ja, nu var vi där igen, kul. 

Men vill bara poängtera att Mr America också existerar. Fast det ska man väl inte tala om? eller? 

Men även om man skulle det så handlar det inte om skönhet. Självklart inte. Män får ju inte vara vackra. Så vad handlar Mr America om? jo, bodybuilding, yeeey.  

Men tycker ni att det ska finnas en Mr America tävling där män tävlar om vem som är vackrast? eller tycker ni so jag att skönhetstävlingar inte borde finnas till alls för att de bidrar med kroppsideal osv?

Deja vu.


   
SvaraCitera

Ms. America känns som en av de få tillställningar som på något sätt nästan lyckas inkludera allting av det sämsta från samtliga världar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zodd:

Jag bryr mig inte. Men den främsta anledning till att den tävlingen inte existerar (antar att den inte gör det nu, har ingen koll) är kanske att den skulle handla om vilken man som är minst ful. Och det låter kanske inte lika intressant. 🙂

den finns, men är för bodybuilders. så snubben med mest muskler vinner typ... 
och dt finns vackra män. 


   
SvaraCitera

shatter

Svara gärna mig med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Deja vu.

haha found me XD 

Nachac:
Ms. America känns som en av de få tillställningar som på något sätt nästan lyckas inkludera allting av det sämsta från samtliga världar.

håller helt med. 


   
SvaraCitera

shatter: haha found me XD

Bra, tack. Du kunde gärna sagt det igår för den känslan jag fick nu var jobbig mest Galen
Pm?


   
SvaraCitera

Till att bidra till din tråd vill jag säga att jag tycker skönhetstävlingar är löjliga i sig och onödiga 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Bra, tack. Du kunde gärna sagt det igår för den känslan jag fick nu var jobbig mest Galen
Pm?

kunde ju inte avslöja min sanna identitet bara sådär :O 

patrick bateman:
Till att bidra till din tråd vill jag säga att jag tycker skönhetstävlingar är löjliga i sig och onödiga 🙂

mm visst äre 🙁


   
SvaraCitera

shatter: kunde ju inte avslöja min sanna identitet bara sådär :O

Kan du inte svara på mitt pm? Vill inte diskutera öppet. Vet nån annan? 

shatter: mm visst äre 🙁

Ja verkligen, aldrig gillat sånt. Speciellt när det är för typ barn, sjukt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Kan du inte svara på mitt pm? Vill inte diskutera öppet. Vet nån annan?

nope, tror inte ens nån märkt att jag är borta. 


   
SvaraCitera

Själv skulle jag nog uppskatta om det kom en Mr America tävling för killar som inte handlar om bodybuilding, intressantare att kolla på Rodnar


   
SvaraCitera

shatter: nope, tror inte ens nån märkt att jag är borta.

Varför ska du ignorera det om pm, fattar inte? Jo du, vissa har märkt. Jag har sett det. Avslöja dock inget! Får se hur långt det går tills nån fattar 🙂


   
SvaraCitera