Aviseringar
Rensa alla

Missar man nått?


Ämnesstartare

Är Analsex nått speciellt egentligen? är det något man bör prova lr är det helt överskattat? Har aldrig haft de nämligen, har varit inne på de nån gång men inte gått hela vägen iaf.

vore kul med nått seriöst svar...


   
Citera
Ämnesetiketter

Mmm, i alla fall att vara den som får något uppkört, att köra upp den är inte lika underhållande [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Mmm, i alla fall att vara den som får något uppkört, att köra upp den är inte lika underhållande

menar du att de e värt o prova att bli rumpkörd men inte rumpköra?


   
SvaraCitera

Mintyp:

menar du att de e värt o prova att bli rumpkörd men inte rumpköra?

Du kan ju testa båda, men om man var tvungen att välja en, ja då skulle jag ta bli rumpkörd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Du kan ju testa båda, men om man var tvungen att välja en, ja då skulle jag ta bli rumpkörd.

ok... Jag e ju dessvärre straight så jag vet inte de ja. vill ju inte verka fördomsfull men... de verkar lite gay... [wink]


   
SvaraCitera

Mintyp:

ok... Jag e ju dessvärre straight så jag vet inte de ja. vill ju inte verka fördomsfull men... de verkar lite gay... [wink]

Inte om det är en tjej som gör det [tard]


   
SvaraCitera

Nää det tror jag inte. Men iofs har ju killar sin g-punkt där, så kanske missar du något ändå [cute]


   
SvaraCitera

Mintyp:

menar du att de e värt o prova att bli rumpkörd men inte rumpköra?

go for it!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

go for it!

du först! [crazy]

men om man ska se på det, från mitt håll, realistiskt. Jag vill inte bli det. Men kommer jag vända på mej i graven för att jag inte prövade att ha analsex? gärna nån som har haft det som kan säga sitt lr gämföra lite...


   
SvaraCitera

tror inte det hör till en av de saker man "bör ha upplevt" i sitt liv


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

tror inte det hör till en av de saker man "bör ha upplevt" i sitt liv

det o frittfall !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mintyp:

menar du att de e värt o prova att bli rumpkörd men inte rumpköra?

Det är inte värt o bli rumpkörd heller. Usch.


   
SvaraCitera

Mintyp:

men om man ska se på det, från mitt håll, realistiskt. Jag vill inte bli det. Men kommer jag vända på mej i graven för att jag inte prövade att ha analsex? gärna nån som har haft det som kan säga sitt lr gämföra lite...

det man inte vet att man skulle må dåligt av kan man inte känna ett stark obehag för. Dold text: (minns inte exakt hur den var)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man vill ju inte dö nyfiken [y]


   
SvaraCitera

Mintyp:

Är Analsex nått speciellt egentligen? är det något man bör prova lr är det helt överskattat? Har aldrig haft de nämligen, har varit inne på de nån gång men inte gått hela vägen iaf.

jag och en kompis snacka om det här igår faktiskt, vi har båda haft en del analsex (med tjejer).

1. Ärligt talat, det känns inte så stor skillnad. It really dont. Det kan mer trånt, men det inte alltid possitivt. Det kan dock vara
2. Mer porrigt eftersom det är lite förbjudet och mer kinky men
3. också lite äckligt eftersom det kan lukta och man kan komma på vart man faktiskt är.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

enhimmelskdrog:

tror inte det hör till en av de saker man "bör ha upplevt" i sitt liv

klart det gör!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

kaninkudde:

man vill ju inte dö nyfiken

exakt


   
SvaraCitera