Aviseringar
Rensa alla

Missfall?


Ämnesstartare

Hellue!
här kommer en aningen ganska annorlunda tråd... jag bara undrar om det finns någon mer ungdom i min sitts som råkat ut för missfall utan att veta om graviditeten?
Jag fick reda på att det var missfall för att jag svimmade och började blöda på en buss, och vart då skickad till sjukhus.

Någon som fått missfall här?
Tacksam för trevliga svar![love]


   
Citera
Ämnesetiketter

inte taskigt nu men du är rätt ung? då va det nog bra det som hände


   
SvaraCitera

emhs:

började blöda på en buss

Från ett jack i pannan? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet att jag är ung, men fortfarande... det är en jobbig situation med tanke på att jag höll på att förblöda

och nej idiot, vart fan tror du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KristalleN:

inte taskigt nu men du är rätt ung? då va det nog bra det som hände

hon visste ju inte att hon var gravid så det var ju knappast planerat att hon skulle skaffa barn [confused]


   
SvaraCitera

Vet att min mamma fick nåt såntdär jobbigt innan jag eller mina brorsor föddes. Ägget växte på fel ställe eller nåt sånt där tror ja. [confused]


   
SvaraCitera

emhs:

Någon som fått missfall här?

Jag fick det för några månader sen, jag hade ingen aning om att jag var gravid. Men jag slutade typ aaaldrig blöda! Och jag mådde så dåligt liksom.. nej uch.. känslan av att ens barn rinner ur en,, så hemskt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gråtande_själ:

Jag fick det för några månader sen, jag hade ingen aning om att jag var gravid. Men jag slutade typ aaaldrig blöda! Och jag mådde så dåligt liksom.. nej uch.. känslan av att ens barn rinner ur en,, så hemskt!

Jag håller med dig totalt... Jag kan t.o.m drömma mardrömmar om det... men tillslut kommer man över det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan ju upplysa om att 1/3 del av alla graviditeter slutar i missfall innan man ens är medveten om att man varit gravid... de flesta tror alltså att man har mellanblödningar eller vanlig mens... så sannolikt kan det bli väldigt svårt att få svar när de flesta av de som upplevt samma sak som du inte själva varit medvetna om det....
men jag kan tänka mig att det är en hemsk upplevelse och skulle själv aldrig vilja vara med om det... hoppas du mår bättre nu iaf[cute]


   
SvaraCitera

emhs:

Jag håller med dig totalt... Jag kan t.o.m drömma mardrömmar om det... men tillslut kommer man över det...

jaa.. i början är det de enda man tänker på, jag grät heeela tiden.. nej fyfan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En kvinna får missfall väääääldigt många gånger under sitt liv utan att man vet om det. De flesta foster sotreras bort under de första veckorna. Men nej, jag har inte fått missfall, men jag kan tänka mig att det är rätt jobbigt, framför allt när man ställt in sig på att få barn, som det kanske inte var frågan om i ditt fall.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera