Aviseringar
Rensa alla

Missförstå mig rätt nu


Ämnesstartare

jag gillar Art och hoppas han mår bra men det är något jävligt roligt över denna artikel:
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article15529674.ab

1/4Art Garfunkel skulle spelat på Malmö Arena i går – men dök aldrig upp.

Nu hävdar evenemangspersonal att sångaren avvek från turnén redan i fredags.

– Vi tappade spåret efter honom i Göteborg, säger Julius Malmström på Julius biljettservice till Sydsvenskan.

Art Garfunkel är spårlöst försvunnen.

I går fick besvikna besökare på Malmö Arena beskedet att den kände sångaren hade ställt in spelningen på grund av sjukdom.
Försvann i Göteborg

Nu visar det sig att han har varit borta sedan i fredags, då han skulle ha spelat i Göteborg, men försvann strax innan han skulle gå på scenen, enligt Sydsvenskan.

– Det är otroligt dåligt. Jag har varit i branschen i 40 år och aldrig varit med om något liknande, säger Julius Malmström på Julius biljettservice till Sydsvenskan.

Som substitut fick Måns Zelmerlöw gå upp på scen i Malmö och framföra låten Änglahund av "Skånes Art Garfunkel" Hasse Andersson.

– Riktigt bra, det tackar jag Måns för, säger Julius Malmström till Aftonbladet.
Sjöng The Sound of Silence i bilen

Var Art Garfunkel håller hus är oklart, men personer ur turnésällskapet ska ha sett honom flanera runt i Göteborg kort innan han försvann.

– Men ingen har sett när han försvann, säger Julius Malmström

Vad tycker du om Art Garfunkels beteende?

– Mycket märkligt. Det är ett extremt stort kontraktsbrott. Jag var ute och åkte bil med honom i Stockholm dagen innan och då satt han och sjöng The Sound of Silence och Scarborough Fair, det var en enmanskonsert så att säga. Det var ju i och för sig roligt, men det hade varit ännu roligare om publiken hade fått höra, säger han.

Har du varit med om något liknande tidigare?

– Aldrig. Då har jag ändå jobbat i branschen sedan 1972. Men man ska vara med om allt.

Kompensationen med Zelmerlöw som fick sjunga änglahund är ju dessutom helt klockren. Är detta på allvar undrar man.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Image

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

hoppas han mår bra men det är något jävligt roligt över denna artikel:

Hahaha! Han har kanske blivit kidnappad av aliens, precis som Elvis [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Hahaha! Han har kanske blivit kidnappad av aliens, precis som Elvis

göteborgska aliens [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

göteborgska aliens

Man vet aldrig vad Göteborgare håller på med för lurt'. Det döljer sig säkert mycket bakom den charmiga dialekten och all fisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Man vet aldrig vad Göteborgare håller på med för lurt'. Det döljer sig säkert mycket bakom den charmiga dialekten och all fisk.

troru passaro vet nåt? [sad]


   
SvaraCitera

dazed:

troru passaro vet nåt?

bombsäkert, frågan är bara om han skulle erkänna det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men gud vad läskigt[sad] obs trodde de var döda sedan länge btw[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

bombsäkert, frågan är bara om han skulle erkänna det

Erkänner nog enbart om det tjänar hans syften.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men gud vad läskigt obs trodde de var döda sedan länge btw

Har väl varit ganska aktuella på sistone med dokumentärer och och jubileumet av simons graceland osv, skäms.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

troru passaro vet nåt?

Ingen aning.. Tror du att han är en alien också?! [tard] hans påbrå är kanske bara en täckmantel..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Har väl varit ganska aktuella på sistone med dokumentärer och och jubileumet av simons graceland osv, skäms.

men, har väl ingen koll på sånt[sad] brukade bara lyssna på deras musik förut och vet att de var stora på typ 60talet, inte så jag typ sitter och googlar på alla musiker jag gillar liks[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PurpleMusicRain:

Ingen aning.. Tror du att han är en alien också?! hans påbrå är kanske bara en täckmantel..

Det är definitivt så.

Nintendos BFF:

men, har väl ingen koll på sånt brukade bara lyssna på deras musik förut och vet att de var stora på typ 60talet, inte så jag typ sitter och googlar på alla musiker jag gillar liks

Varit på svt och överallt medierna senaste året tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Varit på svt

ofta man tittar på svt[blush] är inte typ birgit 68 hallå ^^


   
SvaraCitera