Aviseringar
Rensa alla

Misshandlad av en polare.


Ämnesstartare

Okey detta är jobbigt...

Allt började på en jobbfest när en polare och två tjejer delade på min bäddsoffa, dom klagade på att det var trångt så jag sa att en av dom fick lägga sig i sängen om dom ville. Sagt och gjort en av dem kom och la sig i sängen och det var den tjej jag minst trodde skulle göra det, eftersom hon och min polare har haft ihop det. Iaf vi låg där och hade det mysigt (mkt mysigt). Det gick en vecka och tjejen och jag smsad massor osv på fredagen vill hon sova hos mig så hon kom hit. På lördagen var det fest hos min polares bror vi super till och jag somnar i en säng när jag vaknar på morgonen (vid 6 tiden) åker jag hem och smsar min polare för jag känner att jag måste berätta vad som har hänt. Han ställer lite frågor och sen kommer han hem till mig. Vi snackar lite och han säger att han aldrig kan förlåta mig och att jag har förlorat honom som vän för all framtid. Sen går han. Okey det kan jag ta, jag förstår honom. Men han kommer tillbaka 10 min efter (jag hade glömt att låsa dörren) och hoppar upp i min säng och skriker och spottar på mig... med andra ord han misshandlar mig. Nu till frågan vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

sbela xbogz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skämmas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orsak och verkan


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Slå tillbaka sissy boy[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helga_rovovic:

Nu till frågan vad ska jag göra?

gå vidare i livet


   
SvaraCitera