Aviseringar
Rensa alla

misshandlad av min pojkvän


Ämnesstartare

vad ska man göra om ens pojkvän misshandlade en på fyllan men inte kommer ihåg det? [sad] de hände på nyår iaf


   
Citera

Göra slut. Misshandel är inte okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skjuta i pungen och dra hem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slå tillbaka[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Misshandla tillbaka [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Misshandla tillbaka

okej jod et gjorde jag i ren självförsvar han konstatera att han nog fick ett sprucket näsben eller liknande och att han förtjänade det....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

okej jod et gjorde jag i ren självförsvar han konstatera att han nog fick ett sprucket näsben eller liknande och att han förtjänade det....

Dåså, vad fan lipar du om....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej ursäkta om man nu "lipar" över att man har ett fett blåmärke över kindbenet....[sad] fattar ändå inte varför han alltid blir så aggresiv på fyllan och han börjar tjafsa/bråka med nästan alla.....


   
SvaraCitera

Dålig pojkvän [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Dålig pojkvän

mm de är väl så han har gjort så mkt mer dumt mot mig än det där...han har lovat att bättra sig men jag kanske bara är dum om jag tror på det? inte fan misshandlar man någon o är otrogen o shit om man älskar nån [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

nej ursäkta om man nu "lipar" över att man har ett fett blåmärke över kindbenet.... fattar ändå inte varför han alltid blir så aggresiv på fyllan och han börjar tjafsa/bråka med nästan alla.....

Om du nu skulle prata med han om att han inte kan slå dig nu när han är nykter, skulle han slå dig då eller var snäll och lyssna? Det är inte rätt att slå någon även under fyllan. Jag skulle göra slut och Ev. Polisanmält.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du nu hoppas på att han bättre sig blabla så säger du att antingen slutar han dricka helt eller så är det slut mellan er.


   
SvaraCitera

tastii:

mm de är väl så han har gjort så mkt mer dumt mot mig än det där...han har lovat att bättra sig men jag kanske bara är dum om jag tror på det? inte fan misshandlar man någon o är otrogen o shit om man älskar nån [n]

Han kan ju inte komma och be om förlåtelse varje gång och lova att bättra sig om han aldrig gör det! Sånt får du inte tolerera!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Han kan ju inte komma och be om förlåtelse varje gång och lova att bättra sig om han aldrig gör det! Sånt får du inte tolerera!

Håller med[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Om du nu skulle prata med han om att han inte kan slå dig nu när han är nykter, skulle han slå dig då eller var snäll och lyssna? Det är inte rätt att slå någon även under fyllan. Jag skulle göra slut och Ev. Polisanmält.

jo jag är rätt så säker på att han inte skulle slå mig nykter...det händer lixom alltid när han har druckit....känns ändå som att han på något sett ger mig skulden för det när jag tar upp det när han är nykter typ som att jag irriterade han sa något fel alltid är det någon jävla ursäkt....han har iaf gråtit och bett om ursäkt och inte bara en gång..

känns surt och göra slut när man har varit tillsammans i snart 3 år och är förlovad....[sad]


   
SvaraCitera