Aviseringar
Rensa alla

misshandlad av min pojkvän


Ämnesstartare

kastrera honom på fyllan och gör slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

jo jag är rätt så säker på att han inte skulle slå mig nykter...det händer lixom alltid när han har druckit....känns ändå som att han på något sett ger mig skulden för det när jag tar upp det när han är nykter...

Det är tråkigt att göra slut, fast nästa gång det händer (om det nu gör det) kan det sluta illa. Om han råkar träffa fel, så riskerar du ditt liv. Det han kan göra är ju att sluta dricka eftersom han vet att han blir välldigt arg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bacarah:

Han kan ju inte komma och be om förlåtelse varje gång och lova att bättra sig om han aldrig gör det! Sånt får du inte tolerera!

jo ja vet att ja inte kan göra det, har sagt åt han att om han ska hålla på o supa behöver han inte vara tillsammans med mig det slutar ju ändå alltdi med att han slår mig kallar mig fitta eller liknande eller flörtar med nån brud [sad]
och alltid är han lika ledsen dagen efter så tror ändå det är för hans
eget bästa att han inte dricker han kan ju uppenbarligen inte hantera
det har sagt till han förut...men nu på nyår insåg han väl hur dum i huvet han blir av sprit...han har btw haft mycket problem hemma
också hans farsa är likadan undrar om han börjar ta efter...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dumpa aset och polisanmäl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JOQER:

Om han råkar träffa fel, så riskerar du ditt liv

känns ändå itne som att ja skulle bry mig så mycket om det....av allt han har gjort mot mig har jag blivit väldig osäker och fått dåligt självförtoende, känns inte som att någon annan skulle vilja ha mej är rädd att nån annan kille sårar mig på samma sätt....han är väldigt svartsjuk oxå [sad] och typ skriker åt killar som glor på mej när han är full annars brukar han bara bli sur som nykter, han brukar ofta seja oxå att jag är alldeles för bra o snygg för han men ändå jag tycker tvärtom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

känns ändå itne som att ja skulle bry mig så mycket om det....av allt han har gjort mot mig har jag blivit väldig osäker och fått dåligt självförtoende, känns inte som att någon annan skulle vilja ha mej är rädd att nån annan kille sårar mig på samma sätt....

Ibland så tror man att någon är en snäll person och man blir tillsammans. Efter ett tag får man se verkligheten av personen. Om du nu gör slut så finns det killar som kommer vara bättre och gilla dig. Om du inte gör något kommer han tro att han kan behandla dig hur han vill.


   
SvaraCitera

tastii:

men nu på nyår insåg han väl hur dum i huvet han blir av sprit...

Ja, jag vet ju så lite så det är upp till dig om du vill ge honom en chans till. Men det borde vara sista chansen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer han ihåg det då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

men jag kanske bara är dum om jag tror på det

Ja, det är du.


   
SvaraCitera

men "erkänner" han att han slagitd dig?
eller kommer han inte ihåg?
det kan ju vara så att han säger att han inte kommer ihåg för han vet hur allvarligt dt är och att han inte vill åka in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Kommer han ihåg det då?

nej det är jud et att han inte kommer ihåg det men det kanske man inte gör om man drcker en halv flaska champagne massa vodka o öl[shake] men ändå ingen direkt ursäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fazhion:

men "erkänner" han att han slagitd dig?

jo han erkänner det och han bad så mycket om ursäkt han grina oxå lixom [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

vad ska man göra om ens pojkvän misshandlade en på fyllan men inte kommer ihåg det?

Man ska be honom dra åt helvete och göra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tastii:

nej det är jud et att han inte kommer ihåg det men det kanske man inte gör om man drcker en halv flaska champagne massa vodka o öl[shake] men ändå ingen direkt ursäkt

Att man druckit sprit är helt klart en godtaglig ursäkt i sverige. De flesta här har ju mentaliteten "Det man inte minns tar man inte skada av".

Säg åt honom att lägga ner spriten om han vill vara med dig. Om det kan gå så långt att han kan slå dig så kan det ju gå så långt att han ligger med någon annan, för att han är för full för att kontrollera sig.


   
SvaraCitera