Aviseringar
Rensa alla

Mission Failed Hard


Ämnesstartare

Jag har inga vänner och har är för lat och inkompetent för skolan. Har inte ens orkat sätta mig i någe bostadskö, och så är jag äcklig och orkar inte förändra mig. Skolan går skit och jag ska tala om det för farsan, livet ser ut att gå åt helvete. Vet inte varför jag ska besvära mig att ta igenom det då ingen, inte ens jag själv i viss mån, bryr sig ett skit, och jag överdriver inte, om hur det går för mig i livet.

Frågan är om jag ska ta till flaskan och repet eller om jag ska genomlida lite till? Har ingen lust att gå och tycka synd om mig själv hela livet på gatan och bli till allmänt åtlöje men jag har inte så mycket annat att göra. Vad skulle ni gjort?


   
Citera
Ämnesetiketter

urinsoda:

Genomlid

det löser sig


   
SvaraCitera

urinsoda:

Ryck upp dig och hitta någonting som du är bra på som kan göra att du utvecklas som individ. (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

urinsoda:

Sup och ta till repet och fuck off (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

urinsoda:

Restarta och spela på en lättare svårighetsgrad... (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

urinsoda:

på gatan

Är du hemlös?

Röstar på genomlid.


   
SvaraCitera

Sök till idol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Persistent:

Restarta och spela på en lättare svårighetsgrad...

Buddhism for the wii!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Är du hemlös?

Ganska stor risk


   
SvaraCitera

urinsoda:

Ganska stor risk

Att bli? Vad jobbigt. Annars kan du ju ta in på något internat nästa år, och börja om igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag blir hemlös efter studenten i sommar. Ska vi fixa en pappkartong tillsammans? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Persistent:

Jag blir hemlös efter studenten i sommar. Ska vi fixa en pappkartong tillsammans?

Jes, vi gör't[cute][wink]


   
SvaraCitera

urinsoda:

Genomlid crybaby (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

urinsoda:

Jes, vi gör't

[love] Framtiden är räddad.


   
SvaraCitera
Papper

urinsoda:

Genomlid crybaby (Du röstade på detta alternativ)

Gör som jag: genomlid och sup. [wink]
[cheers]


   
SvaraCitera