Aviseringar
Rensa alla

misslyckad


Låter som att du har dålig självkänsla. Försök att "fira" när det går bra mer, eller typ "Vad mycket jag har pluggat inför det här provet, vad ambitiös jag är!" Osv 

En övning som kan vara bra (men kanske kännas larvig) är att varje dag skriva ner tre saker du gjort bra den dagen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonym321123:

Får du negativ respons från alla dina vänner?

Tyyyp ingen respons alls, men jag får ibland positiv respons och så 🙂 Jag vet inte riktigt, jag är inte speciellt nära de jag går med i skolan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Låter som att du har dålig självkänsla. Försök att "fira" när det går bra mer, eller typ "Vad mycket jag har pluggat inför det här provet, vad ambitiös jag är!" Osv 

En övning som kan vara bra (men kanske kännas larvig) är att varje dag skriva ner tre saker du gjort bra den dagen 

Ja jag försöker verkligen förbättra självkänslan men det är svårt 🙁 Önskar jag inte jämförde mig så mycket med andra


   
SvaraCitera

filmjölk:

Ja jag försöker verkligen förbättra självkänslan men det är svårt 🙁 Önskar jag inte jämförde mig så mycket med andra

jag vet! men finns massor med övningar man kan göra för att förbättra den! bl a den jag nämnde tidigare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

jag vet! men finns massor med övningar man kan göra för att förbättra den! bl a den jag nämnde tidigare

Jag ska testa det, tack! <3 


   
SvaraCitera

filmjölk:

Jag ska testa det, tack! <3 

Lycka till! Glad


   
SvaraCitera
Em_00

filmjölk:
Jag ser också ganska bra ut, är social och öppen, har mycket kompisar. Visst kan jag känna mig nere ibland och så, men är ofta alltid glad och ganska omtyckt.

Håller en fasad utåt men inombords känner jag mig som den största losern

Omg jaaa. Det är mitt liv typ att man har en fasad utåt men inombords känns det bara kaos.


   
SvaraCitera