Aviseringar
Rensa alla

Missnöjd med nötblandningen


Ämnesstartare

Idag skulle jag fira att jag varit duktig och ordentlig på senaste tiden. Denna belöning skulle ske i form av något ätbart. En upplevelsepresent till mig själv. Därför gick jag med bestämda steg fram till naturgodiset och valde omsorgsfullt diverse nötter.

Observera att jag enbart valde nötter och var inte mycket till övers för diverse förrädiska "snacks" med yoghurtöverdrag. Duktigheten jag skulle fira införlivades i mitt val. Jag var ett med min egen självbelåtenhet.

Väl hemma tittade jag på en fotbollsmatch med en galen arab i hörlurarna samtidigt som jag åt dessa nötter. Och just där, i soffan, märker jag att dessa...majskorn är förjävliga och att jag köpt jätte mycket av dem. Hela kvällen bestod i att identifiera och avlägna dessa...majskorn från resten av nötmixen. Jag skapade ett nötauschwitz.

Det jag vill komma till är att jag är sjukt missnöjd över var som kunde varit en perfekt symbios av pixelirad pirat-stream och dessa skalförsedda salta skatter. Fan.


   
Citera
Ämnesetiketter
Lounge

tråkigt :(((

du borde gå till en mack o köpa ngt jättegott nytt


   
SvaraCitera

Nötblandningar brukar vara en besvikelse. Köper man färdigblandat är det alltid något i man inte vill ha, typ mandel eller russin.


   
SvaraCitera
Lounge

Capture:

Nötblandningar brukar vara en besvikelse. Köper man färdigblandat är det alltid något i man inte vill ha, typ mandel eller russin.

eller bara jordnötter


   
SvaraCitera

Lounge:

eller bara jordnötter

Men då är det ju ingen blandning!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge:

tråkigt :(((

du borde gå till en mack o köpa ngt jättegott nytt

ska sova nu så nä.

Capture:

Nötblandningar brukar vara en besvikelse. Köper man färdigblandat är det alltid något i man inte vill ha, typ mandel eller russin.

fast det här var självplock. dåligt att man inte får smaka innan.

Lounge:

eller bara jordnötter

[y]


   
SvaraCitera
Lounge

Capture:

Men då är det ju ingen blandning!

nä men det brukar stå blandning. och så är det 95 % jordnötter. bara för att det är billigast.

tevepro:

ska sova nu så nä.

🙁

tevepro:

dåligt att man inte får smaka innan.

det fick iaf min farmor göra


   
SvaraCitera

8.5/10 blev märkbart berörd.


   
SvaraCitera

Iaf en underbar anekdotjävel om dom jävliga sakerna i vardagen som eliminerar alla försök till ett värdigt liv.


   
SvaraCitera

hade det varit ett ämne jag någotsånär kunnat relatera till hade det varit en stark 9a


   
SvaraCitera
Lounge

Rävpojken:

8.5/10 blev märkbart berörd.

hahaha bitch


   
SvaraCitera
Lounge

han som tappa pizzan på golve


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Lounge:

hahaha bitch

haha vadå [blush]

Lounge:

han som tappa pizzan på golve

mm tror jag kände samma då som tvpro kände när han märkte den första majsen [sad]


   
SvaraCitera

jag tänkte "även om man gör sitt bästa hela tiden och försöker försöker så kan allt gå åt helvete på en sekund ändå, livet är ett skämt"

en djup existensiell kris med andra ord... ni andra satt och snackade om pizzan jag lyssnade inte ens.. jag var förlorad....


   
SvaraCitera