Aviseringar
Rensa alla

Mitt drömnatt med Henrik [love] (obs fiktionell har tyvärr ej hänt på riktigt)


Ämnesstartare

Min drömnatt med Henrik

Image

"Henrik är tillbaka!!!" jag fick SMS:et från Elin och kände en lycka inom mig. Förutom just Elin fanns det en person som betydde något extra för mig, och det var Henrik. Han skulle tydligen spela på en klubb inne i stockholm, och Elin hade vunnit en biljett och ett backstage pass som hon gav till mig i present.

Jag hade aldrig varit så lycklig, jag skulle inte bara få se min idol framträda utan även få träffa honom!

Senare samma fredag stod jag där i publiken, Henrik spelade No Time For Us på akustisk gitarr och showen var slut för alla i publiken, förutom för mig. För detta var början på en intressant och vacker vänskap.

Jag drack en Äppletini innan jag träffade Henrik för att samla på mig mod, och nu stod jag framför hans dörr. "Stjärnan" stod det på dörren. Mer behövdes inte säga, för Henrik var stjärnan.

Jag gick in i rummet och där stod Henrik med huvudet lutat mot en vägg. Hans kläder var svarta och han hade en stjärna klistrad under ögat. Jag såg en tår rina från hans öga och hans kajal smutsades ut och stjärnan ramlade i marken.

Jag gick fram till honom och omfamnade honom. "Henrik gråt inte, den här staden har ihjäl oss när vi är unga, men det finns fortfarande tid för dig! Och fortfarande tid för oss...".

Jag släppte han lätt ur mitt grepp, han tittade mig i ögonen med sina stora vackra pandaögon. "Jag har bara älskat en tjej, och hon var en superstjärna. Om jag var en virvelvind kunde jag blåsa hennes hjärta iväg, med mig".

Jag tog tag i hans haka och tittade honom i ögonen, "Då var du pandan, men nu är det du som är superstjärnan". Våra läppar möttes i en lång och intim kyss.

Vi tog varandra i handen och gick ut genom bakdörren. Hand i hand promenerade vi genom slottsparken, vi ställde oss vid en strandlinje och tittade ut över stjärnhilmen och det blanka havet. "Livet är dåligt, det är dåligt i sig själv. Det är som mitt huvud fastnat i en istid, men nu är mitt hjärta hårt och jag vågar möta näve med en näve".

Jag tog fram en trocadero ur fickan och gav honom som tröst, jag ville inte se Henrik ledsen. "Pop läsk" sa han med en glad min. Han torkade ut den utsmetade kajalen ur ögonen, klistrade fast en ny stjärna och drack sin läskeblask. Vi kystes en sista gång i månskenet, innan vi skiljdes åt.

"Om man ska vara något annorlunda, så måste man kämpa..."

//Henrik

Henrik 4 Ever [love]


   
Citera
Ämnesstartare

Vem är Henrik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vem är Henrik?

Image
Tidigare var han Luke Skywalker och pandan, men nu är det han som är stjärnan! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åååh blev kär i bilden, vill bara kyssa hans läppar och titta in i hans sorgsna panda-ögon [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Tidigare var han Luke Skywalker och pandan, men nu är det han som är stjärnan! [love]

Aha. Han ser ledsen och söt ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herr Luver:

Jag tog fram en trocadero ur fickan och gav honom som tröst, jag ville inte se Henrik ledsen. "Pop läsk" sa han med en glad min.

hahaha [love] fint som fan....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill aldrig sova igen.
ge mig revolvern så jag kan starta mitt liv.
på 14 månader har jag bara varit glad en gång.
men det var ett misstag.
ära är för neandertalare.
hur många hjärtan har inte krossats på grund av längtan.
jag blir till sand, i långsam takt.
och vinden blåser mig ut i natten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pamda.


   
SvaraCitera

Hahah vad gulligt [love]


   
SvaraCitera

bara en liten fråga: I vilken värld är det här en sexnovell? Jag gillade iofs Trocaderon, den fick mig att skratta [confused]


   
SvaraCitera

Herr Luver:

"Om man ska vara något annorlunda, så måste man kämpa..."

Jag ryser varje gång jag hör det. Så himla himla himla fin är han. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är avis på att min syster verkar se honom på en nästan daglig basis[sad]


   
SvaraCitera

vem är han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnifying glass:

vem är han?

undrar samma sak

säkert någon fjant från idol


   
SvaraCitera

imavole:

säkert någon fjant från idol

har en känsla av att han har något me broder daniel att göra [confused] ska googla [cute]


   
SvaraCitera