Aviseringar
Rensa alla

Mitt ex


Ninni
Ämnesstartare

Kudhos:

Han vill ha kakan och äta den med. Bestäm dig om du vill hålla dig på hans tråd eller klippa kontakten och gå vidare. Han vet troligtvis att du kommer göra vad som helst för hans skull när han känner att det passar honom. 

För mig vill jag gärna gå vidare och jag ska försöka göra det och jag vet att det är inte lätt som en plätt. 


   
SvaraCitera
Kudhos

Ninni:

För mig vill jag gärna gå vidare och jag ska försöka göra det och jag vet att det är inte lätt som en plätt. 

Det är inte lätt. Men viktigt att det blir gjort om du vill gå vidare.


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Kudhos:

Det är inte lätt. Men viktigt att det blir gjort om du vill gå vidare.

Ja jag ska försöka göra. Tack 


   
SvaraCitera

Släpp allt med honom och gå vidare


   
SvaraCitera

Släpp den jörken. Det finns fler killar här i världen kan jag lova dig! Men det är inte lätt att komma över sånt där, så låt tiden läka såret eller vad man säger.
Wish you luck girl!


   
SvaraCitera

Skit i han ba det finns fler fiskar där ute, en del sliskiga men en del bra aswell glhf 


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Johansson:
Släpp den jörken. Det finns fler killar här i världen kan jag lova dig! Men det är inte lätt att komma över sånt där, så låt tiden läka såret eller vad man säger.
Wish you luck girl!

Yeah, nästan 2 veckor nu igen som jag inte hör av mig till honom... Känns lite bättre men saknar honom lite...... (Tiden läker såret "men det är mer än 1 år nu "...  därför skapat jag den här tråden) 
var på bio sist för 2 veckor sedan,  han ville det men nu är han idioten igen och inte hör av sig som vanligt..  Men jag ska tänka på er 


   
SvaraCitera

Finns det inte någon trevlig UMare du kan träffa? Måste finnas massor av bra killar här!


   
SvaraCitera

Gasolinerainbow:
Finns det inte någon trevlig UMare du kan träffa? Måste finnas massor av bra killar här!

nej vi är alla skit på um. 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

nej vi är alla skit på um. 

Precis så är det nog bror. haha


   
SvaraCitera

Johansson:

Precis så är det nog bror. haha

Iallafall alla som är bröder! Vi är inte pojkvän material!


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Iallafall alla som är bröder! Vi är inte pojkvän material!

Aah det måste vara så! Hmm haha varför är inte vi pojkvänsmatrial?


   
SvaraCitera

Johansson:

Aah det måste vara så! Hmm haha varför är inte vi pojkvänsmatrial?

vi är elaka! 


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

vi är elaka! 

Nej nej det är vi inte alls!


   
SvaraCitera

Eller ja okej vi är elaka haha.


   
SvaraCitera