Aviseringar
Rensa alla

Mitt ex hatar mig


Ämnesstartare

Det började med att jag och en annan kille skrev massa saker endel snuskiga men sen fick jag kille och då slutade jag skriva med han. Men efter ett tag fick min kusin tag på min mobil och läste mina gamla sms med den andra killen och det var hennes kille och då trodde hon att vi nyligen skrivit det så hon gjorde slut med han och då tänkte jag berätta allt för min kille men då hade min kusin redan berättat allt för han men eftersom hon inte visste att det var länge sen vi skrev det sa hon till min kille att jag nyss skrivit det så han trodde att jag var otrogen men det var jag inte och nu försöker jag berätta det för han men han vägrar prata med mig så snälla hjälp mig vad ska jag göra?? [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

Ligg lågt några dagar och försök prata med honom när chocken lagt sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kunde inte din kusin se datumen då sms:en var skrivna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Kunde inte din kusin se datumen då sms:en var skrivna?

ne hon fick inte ens kolla på dom så hon snabb tittade bara på vad det stog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

föreslår att ni allihop väntar några år tills ni växt upp lite. verkar bara bli pannkaka av detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Ligg lågt några dagar och försök prata med honom när chocken lagt sig.

skulle kunna funka men alla hans kompisar kommer vara sur på mig och jag har inga andra att vara med utom dom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

föreslår att ni allihop väntar några år tills ni växt upp lite. verkar bara bli pannkaka av detta.

jag är liksom 15 hur länge ska man behöva vänta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jozzan97:

ag är liksom 15 hur länge ska man behöva vänta?

femton är ungt, men det ligger också på individnivå kan jag tycka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jozzan97:

skulle kunna funka men alla hans kompisar kommer vara sur på mig och jag har inga andra att vara med utom dom

Om inga av dem du umgås med vill lyssna på vad du har att säga om ditt eget liv så är dem ändå inte värda att umgås med..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"VÄLJER DU ATT LYSSNA PÅ MIN HORA TILL KUSIN KAN DU LIKA GÄRNA DRA ÅT HELVETE, DITT MOTBJUDANDE RÖVHÅL" [y]Dold text: tro mig, det kommer funka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ultraviolence:

MIN HORA TILL KUSIN

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jozzan97:

ne hon fick inte ens kolla på dom så hon snabb tittade bara på vad det stog

Visa henne det då. Du kan ju knappast göra skadan värre, eller hur?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ultraviolence:

"VÄLJER DU ATT LYSSNA PÅ MIN HORA TILL KUSIN KAN DU LIKA GÄRNA DRA ÅT HELVETE, DITT MOTBJUDANDE RÖVHÅL"

haha lät bra men kanske kör på något annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

clickclack:

Visa henne det då. Du kan ju knappast göra skadan värre, eller hur?

Ja men vi är ju släkt och då blir det konstigt att vara osams


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

föreslår att ni allihop väntar några år tills ni växt upp lite. verkar bara bli pannkaka av detta.

hon är 15, om du seriöst tror att folk börjar bete sig mer sansat för att de är 20 snarare än 15 så har du missuppfattat något. för så är det inte. om hon varit typ 10 så hade du kanske haft en poäng.


   
SvaraCitera