Aviseringar
Rensa alla

mitt ex hotar att ta livet av sig


Ämnesstartare

Att hota med självmord för att bli tillsammans med någon känns rätt... dumt. Skit i honom ett tag så lär han lugna ner sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

händer mig hela tiden, inte lätt att vara snygg asså.


   
SvaraCitera

har egen erfarrnhet v sånt där, fast jag är den självmordsbegnägna typen..
mitt ex, som fortfarande bryr sig om mig men han är sju år äldre å jag e bara 17.. bestämde sig för att vi bordebryta kontakten ör han tycker att det inte borde vara EN människa som är ansvarig över ett helt liv.
jag tycker dock det är HELT fel det är NU jag behöver honom då han e deeda som fått mig att inte ta livet av mig. men ur hans perspektiv (ditt) så är det oco förståeligt... mitt ex sa att han ibte klarae av det. visst han skulle va orolig att jag gjorde något (när vi skulle bryta kobtakten för fjärde gången) men de va typ de enda sättet å han hoppades på att jag skulle fortsätta kämpa

så mitt tips... bryt inte kontakten med honom, låt er glida isär istället å hör i te av dej lika ofta.. då har han dej ju fortfarande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweGuy:

Asså jag har brutit kontakten med honom efter som min kurator sagt att jag inte ska försöka hjälpa honom mera.

Jag tycker att det var det rätta. Att hota med självmord är en av de värsta manipulationsteknikerna och jag avskyr det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xyz123:

Jag tycker att det var det rätta. Att hota med självmord är en av de värsta manipulationsteknikerna och jag avskyr det.

mm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweGuy:

vi är skitnördar

[badgrin]

SweGuy:

Då sa han att han skulle ta självmord så då sa jag att vi kunde väll bli ihop

lolwat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SweGuy:

Då sa han att han skulle ta självmord så då sa jag att vi kunde väll bli ihop.

sorgligt[sad]


   
SvaraCitera