Aviseringar
Rensa alla

Mitt ex och jag har sex. jag gillar nån annan.


Ämnesstartare

Heej, jag och mitt ex har fortfarande sex! har pågått i typ ½ år nu. och jag känner att jag måste få slut på det så jag kan fokusera helt på en kille som jag gillar mycket. jag säger till mig själv att inte ha sex med honom nå mera. bara umgås som normalt folk. men inte fan går de e! blir så jäkla kåt av mig då jag är med han, och han blir så jäkla kåt på mig. D: kan ju bara sluta på ett vis det. xD

vet helt ärligt inte hur jag ska göra. för då vi är med varandra utan att ha sex (vilket oftast inte händer) så säger vi inget speciellt till varandra, vi har inte direkt kul. 😛 men jag känner mig så beroende av hans kropp. låter skit fånigt. men så är det, jag kan inte tacka nej! D:

om jag inte hade gillat den andre killen nu så hade detta inte vart nått problem, men nu gillar ju jag han. och hur kul är det för honom om det skulle komma ut att jag har sex med någon annan då jag håller på med honom ? [n]

Någon som kan komma med lite hjälp ? eller har vart med om samma sak ? det är verkligen skit jobbigt. 🙁


   
Citera
Ämnesetiketter

Sluta umgås med honom då


   
SvaraCitera

Säg till ditt ex att du ej vill knulla med honom längre. Att du har träffat en annan. SOM ÄR MYCKET BÄTTRE PÅ ATT KNULLA.

Då kommer ditt ex ej vilja ha sex med dig. [smile]


   
SvaraCitera

Om du har sex med nån regelbundet så kommer du inte bli kåt så ofta å kommer då inte söka efter andra killar lika instinktivt och kommer inte orka att anstränga dig för att få en annan kille!

Så sluta ha sex med honom [no-no]


   
SvaraCitera

är ju bara att luta knulla med varan om du nu verkligen vill ha en realistisk chans med den andra snubben. Annars kommer du ju i vilket fall aldrig kunna komma vidare om du inte gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Sluta umgås med honom då

jag kan inte säga nej till honom. o.o för då tjatar han på, och tjatar och tjatar. tills jag säger ja.
han betyder mycket för mig ändå, om man tänker på dom gamla tiderna.


   
SvaraCitera

lindaao:

för då tjatar han på, och tjatar och tjatar. tills jag säger ja.

:S:S


   
SvaraCitera

lindaao:

jag kan inte säga nej till honom. o.o för då tjatar han på, och tjatar och tjatar. tills

Då har du ju situationen klar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Säg till ditt ex att du ej vill knulla med honom längre. Att du har träffat en annan. SOM ÄR MYCKET BÄTTRE PÅ ATT KNULLA.

Hahah, jag ska gå rakt på sak menar du. hmm..funkar nog bäst ändå. jag tror han kommer bli chockad. hah, men jag gör ett försök så om det blir nån skillnad. måste skärpa mig.
Tack alla!


   
SvaraCitera

Hur gammal är du? Vill inte ens veta. Löjlig ändå.


   
SvaraCitera

lindaao:

jag kan inte säga nej till honom. o.o för då tjatar han på, och tjatar och tjatar. tills jag säger ja.

Säg inte ja då[shake]
Han kommer ju tröttna på att tjata efter ett tag.


   
SvaraCitera

Du måste berätta hur det ligger till om det är så att du inte bara kan säga ifrån. Antingen så fortsätter du ha sex med exet, eller så satsar du på den nya och kanske får ett nice förhållande med en massa nice sex.


   
SvaraCitera