Aviseringar
Rensa alla

Mitt förhållande.... HJÄLP


Ämnesstartare

Hejsan!
Igår svimmade jag, när jag var i medvetet igen skrev jag till min flickvän. Hon började gråta, sen blev hon arg på mig och tog avstånd från mig. När jag sedan sa att jag behöver hennes stöd svara hon att hon inte kan stötta mig. När vi sedan satt i ett samtal med mig o en som hon innan varit romantiskt involverad med skrev hon till mig att hon inte orkar prata me någon just nu. Det accepterade jag, men sedan råkar hon ringa upp en ny grupp som var utan mig o lägga till mig, hon tog snabbt bort mig o hon o hennes före detta ex pratade ensamma.

Sedan har vi en annan tjej som gillar mig välidgt mycket, skrev till henne några minutrar efter min flickvän, hon blev direkt orolig, ringde mig, fråga hur jag mådde osv. Hon stöttade mig osv osv. Jag är lixom hennes center till skillnad från min flickvän.

(Notera att min flickvän gjort slut me mig 6 gånger på 5 månader också, hon pratar me sitt ex och låter mig inte ha tjejer vänner)

Min fråga nu är om jag ska göra slut me min tjej, o föröska me hon andra som bryr sig om mig mycket mera. Eller försöka me min nuvarande flickvän som jag älskar välidgt mycket trots allt som har hänt mellan oss...

Tack för svar!


   
Citera

Gör slut. Din nuvarande flickvän är en hoeCool


   
SvaraCitera

Lel ye fuck henne, jävla toxic pleb.
Om du gillar den andra tjejen så snacka me henne, min magkänsla ger tumme upp åt de Tumme upp


   
SvaraCitera

VARFÖR är du tillsammans med henne om hon gjort slut med dig 6 gånger redan?

simp Cool


   
SvaraCitera

Din nuvarande flickvän är inget att ha. Om hon inte kan acceptera att du har tjejkompisar men hon träffar sitt ex hela tiden och inte bryr sig om dig är hon inget att ha. Släpp henne och bli ihop med hon som bryr sig om dig. Hjärta


   
SvaraCitera