Aviseringar
Rensa alla

Mitt första analsex gick lite fel 🙁


Ämnesstartare

Okej, inte legitimt analsex. Jag använde en dildo.
Jag hade bajsat tidigare, så jag trodde det var "safe", som det heter, att pilla upp en lila dildo i analen. Trädde på en kondom för säkerhetsskull (ifall jag skulle vilja byta hål [wink][wink][wink]) och lyckades få in den.

Det gör egentligen inte speciellt ont, även om jag känner att ringmuskeln utgör en liten barriär och dessutom känner jag mig oerhört bajsnödig när jag har pressat in den lite. Det är normalt kan jag tänka mig, det känns som man är på väg att förlösa en bajskorv, uppenbarligen!

Så blev det faktiskt ganska skönt, även om jag blev lite kissnödig också (bajsnödighetskänslan försvann). Kändes som att jag skulle få sprutorgasm. Nånstans mitt i det hela bestämmer jag mig för att ta ut dildon, eftersom jag får en oroväckande känsla. Så jag drar ut den utan problem, ser brunt klegg på den och bara "men wtf" och går på toa. Där får jag till en rungande mök och sen bajsar jag lite.

Men nu har jag fått smak för att ha en lila dildo i röven, så jag försöker torka mig bäst jag kan (sticker upp bomullstops i rumpan för att checka att det inte är bajsrester där). Enda grejen är att jag har börjat blöda lite (men det gör jag ibland när jag bajsar också, jag kanske har hemorrojder eller nåt).

Så går jag tillbaka till min porr och onanerar och rumppullar mig lite. Så kom jag förstås, men efteråt märkte jag att det återigen var bajs på kondomen 🙁 Jag börjar känna mig lite äcklad nu, men gick bara och avlossade den obligatoriska rungande möken och kastade kondomerna (ok, jag ljög jag märkte att det var bajs på kådisen redan första gången jag prövade rumppullande igen, och sen bytte jag kondom och sen blev det bajs på den också så jag bytte igen).

Min första analsex-upplevelse var lite väl bajsig. Vill pröva på riktigt nu, men vågar inte pga bajsrisken. :S

Berätta om er första analsex upplevelse!


   
Citera
Ämnesstartare

[censur]


   
SvaraCitera

O.K


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexyhamsterboobs:

O.K

Berglund:

[censur]

Shrimpy_:

Berätta om er första analsex upplevelse!


   
SvaraCitera

så var det för mej också[blush]


   
SvaraCitera

Shrimpy_:

Men nu har jag fått smak för att ha en lila dildo i röven

Alltså räkan XDDDDDDDDD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elinzor:

Alltså räkan XDDDDDDDDD

[blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blää [blush]


   
SvaraCitera
Tyrael
Du skrev bajs tolv gånger.

   
SvaraCitera

xD
Hehe, kanske ska tästa att köra ett lavemang först eftersom du verkar ha bajsproblem ^^,


   
SvaraCitera

You are sick dude


   
SvaraCitera

Reeplay:

You are sick dude

Du visar magen med en dålig webbkamera =( Är det så mycket bättre ? skäms!


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Du visar magen med en dålig webbkamera =( Är det så mycket bättre ? skäms!

Stick du ingår inte i min och shrimps cirkel


   
SvaraCitera

=( Jag vill vara med.


   
SvaraCitera

- "OK".


   
SvaraCitera