Aviseringar
Rensa alla

Mitt första analsex gick lite fel 🙁


Ämnesstartare

Tyrael:

Du skrev bajs tolv gånger.

DU räknade!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Tyrael

Raptor:

DU räknade!!

[wink]


   
SvaraCitera

Har du bra kostvanor och fasta bajskorvar? 🙂


   
SvaraCitera

Shrimpy_:

bajsat

Shrimpy_:

bajsnödig

Shrimpy_:

bajskorv

Shrimpy_:

bajsnödighetskänslan

Shrimpy_:

bajsar

Shrimpy_:

bajsrester

Shrimpy_:

bajsar

Shrimpy_:

bajs

Shrimpy_:

bajs

Shrimpy_:

bajsig

Shrimpy_:

bajsrisken

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shrimpy_:

Okej, inte legitimt analsex. Jag använde en dildo

hej shrimpy.
Diggar dig som gillar få den i analen. Haha...jo. D är precis som en tidigare person sa angående analsex. Äter du lite sämre. För mycket kött, pasta å snabbmat så får du en ämnesomsättning som gör att du lätt får "s-kidd-marks"....din mage mår sämre å det blir aldrig riktigt super rent i tarmen.

Vill du att en kille ska kunna knulla dig besiningslöst i rumpan utan att det garanterat kommer något på hans kuk så får du ställa om kosten att äta mer antioxiderande ämnen..så som grönsaker...dämpa kött inflödet och dricka mycket.

Sen skå ska du se att brundelen blir mindre. Å det är inte äckligt. Är man killen som får sätta på en tjej i ändan..så är de inte sån stor grej me d du pratar om. D är saker man får leva med....till en viss gräns [cool]


   
SvaraCitera

För maximal säkerhet kan jag kanske föreslå en s k preparation H, dvs en tarmsköljning av rang. Då spolar man iofs ur hela tarmpaketet, men ändtarmen borde också få sig en sköljning i och med det [cheers]

Redigt vidrig beskrivning fick du till där, för övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar! Jag är uppskattar all omtanke!
För er som är rädda för att läsa tråden så finns det en barntillåten version här på forumet också.


   
SvaraCitera
Keeper

hahahha
hade högläsning här borta för mina vänner.
tack för en tråd i bästa umanda.

5/5 stjärnor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Keeper:

hahahha
hade högläsning här borta för mina vänner.
tack för en tråd i bästa umanda.

5/5 stjärnor

Vad trevligt att jag och mina erfarenheter kan stå till tjänst ^^ 😀


   
SvaraCitera

[tard][tard][tard]


   
SvaraCitera

vad var grejen? du fick bajs på kondomen? du satte den i arslet för fan, det får man väl räkna med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

vad var grejen? du fick bajs på kondomen? du satte den i arslet för fan, det får man väl räkna med

Jo men att hur mkt jag än bajsade och torkade så försvann inte bajset. Det kändes lite äckligt att se sin avföring på en kondomträdd dildo. Vid ett tillfälle var jag nära på att skita på mig i sängen + pissa också.


   
SvaraCitera

Shrimpy_:

ett tillfälle

mys <3


   
SvaraCitera

Duscha och tryck duschen mot din analöppning tills vatten kommer in och sköljer rent. Lite nasty kanske men det funkar


   
SvaraCitera