Aviseringar
Rensa alla

mitt hår


Ämnesstartare

hjälp

har blekning och toning i färgen iced truffel hemma

ska jag förstöra de tre perfekta och snygga frisörfärgningarna jag fick? de skapar illusioner etc

ska jag bli wt istället för fin?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
nej

vad ska jag göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

vad ska jag göra?

jag vet inte. ha kvar färgerna som du har i håret och låt det bli utväxt så får du en blandning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag vet inte. ha kvar färgerna som du har i håret och låt det bli utväxt så får du en blandning.

har vit utväxt nu
ska färga utväxten och luggen och kanske ordna skiftningar med blekning och toning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

har vit utväxt nu
ska färga utväxten och luggen och kanske ordna skiftningar med blekning och toning

det är fint med vitt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

det är fint med vitt

inte vit utväxt


   
SvaraCitera
mynona

jag hade struntat i att göra något. men det är iofsg skönt att eventuellt göra något misstag som får en att se sämre ut, eftersom man då får tro att man hade kunnat se bättre ut om det inte hade hänt. så kanske jag hade gjort det ändå om jag var på rätt humör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
jag hade struntat i att göra något. men det är iofsg skönt att eventuellt göra något misstag som får en att se sämre ut, eftersom man då får tro att man hade kunnat se bättre ut om det inte hade hänt. så kanske jag hade gjort det ändå om jag var på rätt humör

utväxten är ful, så jag måste göra någonting. kan alltid färga över det om det ser hemskt ut


   
SvaraCitera
mynona

craig davids största fan :

utväxten är ful, så jag måste göra någonting. kan alltid färga över det om det ser hemskt ut

jag hade nog avstått. då hade jag kunnat inbilla mig att jag hade sett bättre ut om utväxten ej hade funnits där. men vill du se bättre ut på fullt allvar så varsågod! jag undrar om jag skulle må bra om jag försökte se bra ut. jag ska kanske försöka åstadkomma det när jag har tid. hoppas du får det resultat du vill ha i vilket fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jag hade nog avstått. då hade jag kunnat inbilla mig att jag hade sett bättre ut om utväxten ej hade funnits där. men vill du se bättre ut på fullt allvar så varsågod! jag undrar om jag skulle må bra om jag försökte se bra ut. jag ska kanske försöka åstadkomma det när jag har tid. hoppas du får det resultat du vill ha i vilket fall

varför inbilla sig när det går att ordna på fem minuter?


   
SvaraCitera
mynona

craig davids största fan : varför inbilla sig när det går att ordna på fem minuter?

av psykologiska skäl. grubbel är destruktivt och trevligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

av psykologiska skäl. grubbel är destruktivt och trevligt

därför onödigt i det här fallet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

inte vit utväxt

kanske slinga håret


   
SvaraCitera
mynona

craig davids största fan :

därför onödigt i det här fallet

ja, smaken är olika. 


   
SvaraCitera