Aviseringar
Rensa alla

mitt hår luktar fortfarande äckelbajs


Ämnesstartare

efter toningen. Usch. Vad ska jag göra åt det.


   
Citera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

efter toningen. Usch. Vad ska jag göra åt det.

Använd clearsil mjällschampo - jag använder det bara för att jag är lite småkär i doften[blush]


   
SvaraCitera

Image

Et cetera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

clearsil mjällschampo

:S
använder redan schampo och balsam med lukt på, de dämpar ej äcklet

Ögon i en plåthink:

Et cetera.

fin kryss Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

använder redan schampo och balsam med lukt på, de dämpar ej äcklet

Finns det inte flera huskurer (testade av mythbusters dessutom) för att få bort äckeldoft? Bara att kolla upp o kolla vilken som är mest effektiv[y]

Eller det kanske bara gällde för kläder, med tanke på att vodka var inblandat, kanske minns fel, men det kanske är så, för smidigt och dränka sitt hår i vodka o riskera att lukta alkis[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lägg hårprodukter i, typ mousse eller hårspray. Det brukar oftast lukta awesome och så sitter det kvar ett tag. :3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Lägg hårprodukter i, typ mousse eller hårspray. Det brukar oftast lukta awesome och så sitter det kvar ett tag. :3

har testat, resultat: äckellukten luktar igenom efter 1 stud och håret blirjätteledset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har testat, resultat: äckellukten luktar igenom efter 1 stud och håret blirjätteledset

Meh vafan!
Vilken dålig toning du använt då. 🙁

Du kanske blir tvungen att typ.. Dränka håret i öl eller nåt, sånt ska tydligen vara bra och "renande"? Har hört samma om ägg och olivolja. :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Du kanske blir tvungen att typ.. Dränka håret i öl eller nåt, sånt ska tydligen vara bra och "renande"? Har hört samma om ägg och olivolja. :O

toningen verkar sitta ganska löst, den skulle sitta upp till 24 tvättar, jag hade den i håret typ 1,5 timme och nu, knappt 3 veckor senare är håret nästan i samma färg som förut. Tvättar håret typ två gånger i veckan, kass toning.

Tänkte vänta tills den går ut och sen färga med vettigare grejer.


   
SvaraCitera