Aviseringar
Rensa alla

Mitt huvud skriker nej!


Ämnesstartare

Jag har aldrig haft en relation, har alltid varit rädd för romantik och närhet. Nu är det en kille som har visat intresse för mig och vi har träffats några gånger och för varje minut som går så ångrar jag mig mer och mer. Denne person tror ju att vi i framtiden kommer få en romantisk relation med varandra. Och jag vet inte vad jag vill... har jätte ångest, känns konstigt att säga upp kontakten nu.. men jag vill liksom inte.. fast ändå

Sen är jag lite bekymrad över hans beteende, han röker, super och förstör allmänna saker. Själv är jag extremt emot dessa beteenden...

Så snälla kan någon ge mig ngt råd


   
Citera
Ämnesstartare

Känn efter vad du vill och kör på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Känn efter vad du vill och kör på det

men jag vet ju inte vad jag vill...


   
SvaraCitera

måste man vilja något särskilt.............

ingen hets.............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anisokori:

måste man vilja något särskilt.............

ingen hets.............

men det är liksom... jag mår psykiskt dåligt över detta....


   
SvaraCitera

LifeIsABitch:

men det är liksom... jag mår psykiskt dåligt över detta....

sluta må psykiskt dåligt eller säg upp kontakten med herren i fråga då...........


   
SvaraCitera

Kan inte säga annat än: hehehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LifeIsABitch:

men jag vet ju inte vad jag vill...

Jo, det vet du. Om du känner efter ordentligt så vet du om du gillar killen och vill köra på eller om du bara mår dåligt över det, och då ska du i så fall skita i det.


   
SvaraCitera

been there done that, sluta träffa honom,
anledningen till att du

LifeIsABitch:

men jag vet ju inte vad jag vill...

är troligtvis att du inte vill vara med honom, men önskar att du ville.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är troligtvis att du inte vill vara med honom, men önskar att du ville.

Jo, det känns lite så...


   
SvaraCitera

Oj, känner igen mig och det är drygt. Jag sa åtminstone upp kontakten med herren i fråga. Ingen aning om huruvida det var rätt beslut eller inte.


   
SvaraCitera

LifeIsABitch:

Så snälla kan någon ge mig ngt råd

Chilla och tänk inte så mycket på det. Ni kan ju bara gå långsamt fram. Bara för att du umgås med honom betyder inte det att du lovar honom dig själv för all framtid. Skynda långsamt och se vart det leder helt enkelt.

LifeIsABitch:

Sen är jag lite bekymrad över hans beteende, han röker, super och förstör allmänna saker. Själv är jag extremt emot dessa beteenden...

Ptja, ibland dras ju motsatser till varandra. Men om det är ett för stort problem för dig så får du väl hitta någon annan att bli på G med.


   
SvaraCitera
mynona

Om du är osäker så vill du antagligen inte - men du vill kanske att du ska vilja.

Annars var xsaosinx's råd ovan bra:

xsaosinx:

Chilla och tänk inte så mycket på det. Ni kan ju bara gå långsamt fram. Bara för att du umgås med honom betyder inte det att du lovar honom dig själv för all framtid. Skynda långsamt och se vart det leder helt enkelt.

[y]


   
SvaraCitera

dont do it


   
SvaraCitera

mynona:

[y]

Tackar. [y] Tänkte att hennes oro kanske beror mer på hennes psyke och tankespöken än på något verkligt och rationellt. Speciellt eftersom att hon skrev:

LifeIsABitch:

Jag har aldrig haft en relation, har alltid varit rädd för romantik och närhet


   
SvaraCitera