Aviseringar
Rensa alla

Mitt huvud


Ämnesstartare

Jäävlar asså, jag har märkt att man ser ådrorna på mig typ i tinningen, är det snyggt eller fult?
Å ena sidan ser jag ut som att jag tar steroider, å andra sidan ser min hjärna större ut haha..
Kan inte ändra på det men e det bra eller dåligt?

<--- lägger den som avatar bild.
och tro inte att detta är ett sammanträffande eller att jag har tränat, det ser alltid ut så.
🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Förjävla fult.


   
SvaraCitera

Förjävla snyggt.


   
SvaraCitera

Det jag försöker säga är - alla tycker olika - sluta bry dig om vad andra tycker och SKAFFA EN EGEN ÅSIKT!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

ingen tänker på det förutom du[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

sluta bry dig om vad andra tycker och SKAFFA EN EGEN ÅSIKT!!!!!!!!!!

Haha, så jävla bra sagt, men den ända som har påpekat att dom syns är jag, jag är bara nyfiken på vad ni tycker, även om du har helt rätt..
Men jag behöver att folk e fördomsfulla nu, bara på denna tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

ingen tänker på det förutom du[tired]

jag vet 😛
Men jag vill att ni ska tänka på det, bara för skojj skull, jag e van vid att folk trycker ner mig, kanske främst mina vänner.. eller ah, förra vänner.
Så feel free att säga vad du ärligt talat tycker, att du absolut inte bryr dig är ett bra svar, om det är sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vart fan e alla taskiga personer när jag behöver dom???
-.-


   
SvaraCitera

JoElite:

sant.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

[y]

Men asså, duu, tycker du inte jag ser super smart ut när man baa ser ådrorna på mitt huvud, det e typ Cortex ifrån crash bandicoot intrycket vi snackar om här, jag tycker det ser rätt nice ut men jag vill veta vad andra tycker [cry]
Föö faaan


   
SvaraCitera

JoElite:

Föö faaan

Du min herre, har en synnerligen tråkig hjässa. Därmed finner jag det ofördelaktigt att föra en konversation kring denna fråga.


   
SvaraCitera

ser inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MissAnox:

Du min herre, har en synnerligen tråkig hjässa. Därmed finner jag det ofördelaktigt att föra en konversation kring denna fråga.

Jag respekterar ditt omdöme, och din respekt x)
men IBLAND när man verkligen känner sig crazy så behöver man höra kritik om sitt utseende, jag kommer inte kunna göra någonting åt saken om alla tycker det är fult men det är intressant att höra vilket intryck det ger, jag tar chansen att må bra om det är en lika stor chans att jag kommer må dåligt..

Så snälla, som en främling har du nästan skyldigheten att säga vad du tycker xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

ser inte

Försökte länka min facebook men det funkade inte x)
Om du kan göra mig en tjänst att söka på Joel Emanuel Carlström och så ser du bilderna större 😛
Vill bara veta vad ni tycker.

Kan låta wierd, eftersom att det troligen e wierd men...
Pls?


   
SvaraCitera
time
 time

Jag ser inte ens vad det är du menar.


   
SvaraCitera