Aviseringar
Rensa alla

Mitt i skiten


Ämnesstartare

Hur fan skall jag göra? Mitt dilemma är att jag är lite småkåt på min kilkompis. Aldrig testat gaysex eller något i den stilen med ordet gay i. Jag vet inte vad han är. Ibland kan han bara vända sig om och kolla riktigt urgulligt på folk.

Vi är ganska bra vänner, vi blir bättre och bättre.

Han skulle vara den killen jag skulle kunna tänka mig att testa gaysex med. eller iaf en avrunkning. Men vet inte alls om hur vilket håll han är lagd åt.

Sen så går vi i samma klass med som kan förvärra saker.

Jag vet inte riktigt hur jag är lagd heller. Älskar tjejer men gillar vissa killar. Men mest tjejer tror jag. Skitsamma det är inte det viktiga här då jag bara vill testa.

Skulle ni kunna testa? Utan att ni skulle brutit kontakten med er vän efter.

Mvh


   
Citera

jag skulle inte kunna ägna mig åt otukt med en vän, åtminstone inte någon jag känt en längre tid.
Jag rekommenderar dig att lägga ner den tanken tyvärr, känns som ett märkligt sätt att förstöra en vänskap på.


   
SvaraCitera

du kan ju antingen förtränga allt eller så bara testare du.


   
SvaraCitera

plywood:

jag skulle inte kunna ägna mig åt otukt med en vän, åtminstone inte någon jag känt en längre tid. Jag rekommenderar dig att lägga ner den tanken tyvärr, känns som ett märkligt sätt att förstöra en vänskap på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur märker jag om han är bi/gay/vill testa? Hur lockar jag ut det ur honom? I really want this...


   
SvaraCitera

Här är en plan:

Spela ett tv-spel ( tillsammans med honom)

Fråga om han tycker om dig
Sen säg att du ställer dig upp för honom oavsett vad som än händer.
Att du accepterar honom oavsett vad han än är.

Om han inte är gay/bi så kan ni fortsätta vara vänner[y]

Men varför vill du ha en kärleksrelation med honom ( om jag uppfattade det rätt) ?

Du kan ha mig[blush] Eller vet inte du kanske bor för långt borta [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte känt han så länge,har bara umgåtts med han i cirka 3 månader.

Vill inte ha en relation, inte förens jag testat suga av honom eller något. Bara för att se hur det känns. Efter det kan ju vad som helst hända. Önskar bara att visade något litet tecken...

Pm krossan?


   
SvaraCitera

alltså det går ju inte riktigt med vänner på det viset, kan jag säga som helt hetro, skulle jag och en tjejkompis dunka på varandra så skulle det ju vara lite märkligt att återgå till shuee burschan


   
SvaraCitera

thesame:

Hur märker jag om han är bi/gay/vill testa? Hur lockar jag ut det ur honom? I really want this...

Du frågar, du kan väl stå för att du är bisexuell kanske så får du se om han säger något, är han homofob och inte vill va vän med dig mer efter det så är det ju bara bra att du slipper lägga energi på honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Du frågar, du kan väl stå för att du är bisexuell kanske så får du se om han säger något, är han homofob och inte vill va vän med dig mer efter det så är det ju bara bra att du slipper lägga energi på honom.

Ne, det kan jag inte göra. För jag vet inte vad jag är. Skiter nästan i det med. Men jag vet att jag vill utforska lite med han.

Bara jag som vill utforska?


   
SvaraCitera

thesame:

Ne, det kan jag inte göra. För jag vet inte vad jag är. Skiter nästan i det med. Men jag vet att jag vill utforska lite med han.

vadå vet inte? sexuellt attraherad till tjejer och killar = bisexuell

thesame:

Bara jag som vill utforska?

ja bara du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne, kan inte acceptera det. Ser mig själv som en utforskare istället.


   
SvaraCitera

thesame:

Vill inte ha en relation, inte förens jag testat suga av honom eller något.

Tycker det är synd att inte tjejer ser det på samma sätt [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Tycker det är synd att inte tjejer ser det på samma sätt

Jag med. Kanske har dessa tankar kommit upp för det var jävligt länge sedan jag var med en tjej?


   
SvaraCitera

thesame:

Jag med. Kanske har dessa tankar kommit upp för det var jävligt länge sedan jag var med en tjej?

Vetefan. Jag har haft mina torkaperioder också men de fick mig inte att vilja byta lag.

Men du kan ju testa att hitta något kjoltyg att sätta staken i och se hur det känns efteråt.


   
SvaraCitera