Aviseringar
Rensa alla

Mitt i skiten


Ämnesstartare

Han visade sin rumpa för mig bara sådär. Sa inte ett ord drog bara ner framför ögonen på mig.


   
SvaraCitera

asså vill du vara tillsammans eller?

sen du kanske bara är nyfiken många killar runt den här åldern testar saker blev förvånad faktiskt vad alla är bi i vårt samhälle 😛

en sak vet jag om man tillamnas med någon så blir sällan som vanligt efter åt så du får välja om du vill dejta honom eller bli vänner skulle jag reckomendera

hitta nån random och testa så får du se vad du tycker [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Killgo2:

asså vill du vara tillsammans eller? sen du kanske bara är nyfiken många killar runt den här åldern testar saker blev förvånad faktiskt vad alla är bi i vårt samhälle :Pen sak vet jag om man tillamnas med någon så blir sällan som vanligt efter åt så du får välja om du vill dejta honom eller bli vänner skulle jag reckomenderahitta nån random och testa så får du se vad du tycker

Nej vill bara testa. Dock bara med han, vet inte varför men så är det. Skulle nog inte kunna tänka mig en relation, men har inte testat att ha en relation med en kille än så jag vet ju inte. Man måste ju testa för att veta.


   
SvaraCitera

ja ha det är bara han som gäller då?
hade ett liknade problem med min kill kompis , visste inte var jag hade honom. ena stunden så kändes det som båda villa ha varandra andra var man vänner

du bör nog ta reda på vilken läggning han har, lite vad han tycker om gay, bi personer använd humur det gör det lättare.eller typ när ni pratar om ja sex och sånt kanske ta upp det så det inte kommer(ser på nått sånt) random

jag frågade efter ett tag när jag och han hade gjort sånt som jag vanligt viss inte gör med mina kill kompisar och nej inte sex kramades bara lite väl mycket, det är ett tips gör han saker som du inte gör med andra kill kompisar så kan det vara en vink men var föriktig


   
SvaraCitera