Aviseringar
Rensa alla

mitt jävla förhållande


Ämnesstartare

Jag har en äkta bad boy till pojkvän, jag älskar honom till döds och han älskar mig ännu mer. Men vi har PROBLEM!
Han lånar pengar, han gör sina problem till mina(genom att be mig om saker och sedan bli arg när jag inte vill), tar droger. Men är så jävla underbar, vi är så lika, exakt likadana, kan prata om allt, han är otroligt smart, artistisk, och min enda trygghet, finns där för mig alltid.
Jag vill aldrig göra slut, aldrig!
Men hela detta beteendet gör mig till en gnällig bitch, jag gnäller om pengar, om honom, om att han är så oordentlig, och han gnäller för att jag gnäller. Jag vet inte vad som händer, jag tror jag förlorar mig själv.
Igår pussade jag en annan kille, och nu dör jag av dåligt samvete.
Jag vet inte om detta är ett dödsdömt förhållande eller inte? ..
Vad gör man i sådana situationer när inget verkar vara rätt och det bara blir värre och värre?


   
Citera

odet:

han gör sina problem till mina

odet:

tar droger

odet:

Han lånar pengar

odet:

gnäller för att jag gnäller

odet:

otroligt smart

1.han gör problem för dig. Det är exakt emot hur ett förhållande ska gå till, för det första hans val ska vara dina val så du inte känner det som att han skrapar av halva sina problem på dig utan du ska känna att (Ja jag gick ju med på det delvis)
2.Tar droger lånar pengar hmm det är ju smart
3.gnäller för att du gnäller[shake] alla vet ju att man håller med sitt kvinntimmer oavsett om hon har fel xD

odet:

finns där för mig alltid.

har han inget jobb?

odet:

Jag vill aldrig göra slut, aldrig!

odet:

Igår pussade jag en annan kille

Dina handlingar går emot det du säger.

berätta det du har gjort för honom, han sårar säkert tillbaka med att säga att han har ett kk elr liknande på sidan om.

om allt går åt helvete när du erkänner så

odet:

är

odet:

detta

odet:

ett dödsdömt förhållande


   
SvaraCitera

1. Den här killen verkar ställa till det ordentligt för dig.
2. Du kan hitta en annan kille som det känns minst lika bra med.

Folk är för rädda att göra slut.


   
SvaraCitera

Myksa:

Folk är för rädda att göra slut.

Tycker snarare det är tvärtom. Folk verkar göra slut hela tiden, över skitanledningar.

Denna situation verkar ju dock hållbar...de gör nog slut i slutändan i vilket fall som heslt.


   
SvaraCitera

Haha komiskt, är det Mohamad Kassem Fadi?


   
SvaraCitera

Äkta "bad boy" ?? Haha! Din loser till pojkvän verkar bara vara en omogen och patetisk smågangster.

odet:

trygghet

Du kan inte ha speciellt höga krav på trygghet.

Vill du leva i ett missbrukarförhållande resten av ditt liv så visst.. jag hoppas bara att jag slipper betala skatt till era bidrag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är ingen badboy bara en pundare med ekonomiska problem.
Berätta vad du gjorde och sedan får du se hur han tar det, ifall han dumpar dig är det nog lika bra. Du är endast arton, du bör inte vara i behov av en missbrukare.
Väljer han istället att förlåta dig så får ni försöka bearbeta era problem tillsammans genom att berätta vad problemen är, hur de orsakas och hur man kan lösa dom istället för att gnälla om saker och ting som man faktiskt kan göra någonting åt.


   
SvaraCitera

Men en lånande pundare... detta kommer inte allas sluta i en skabbig lägenhet med ett par "Jag har gått in i köksskåpet"...

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]


   
SvaraCitera

odet:

Jag har en äkta bad boy till pojkvän

odet:

vi har PROBLEM!

odet:

Han lånar pengar

odet:

han gör sina problem till mina

odet:

tar droger

odet:

jag älskar honom till döds

[shake]


   
SvaraCitera

i min kropp finns det semipermeabla cellmembran.


   
SvaraCitera

Statslös:

Du kan inte ha speciellt höga krav på trygghet.

Vill du leva i ett missbrukarförhållande resten av ditt liv så visst.. jag hoppas bara att jag slipper betala skatt till era bidrag.


   
SvaraCitera

ok din pojkvän är en idiot som du ej vill bryta med


   
SvaraCitera

lev med det. om du inte vill lämna honom och han inte vill ändra på sig är det en anspassning och halverande av krav som måste äga rum.

eller så blir du väldigt charmig, passiv, gullig och försynt med fokus på honom. det har jag märkt går. kanske inte mot en knarkare, men andra.


   
SvaraCitera

finns kanske en anledning till att du pussade en annan kille? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

This is what you'll do:

Ställ ett ultimatum att han måste ändra hela sitt liv. Under tiden tar ni en paus. Om han inte kommer tillbaka till dig drogfri och ändrar sitt beteende gentemot dig så får du gå vidare och ta hand om dig själv. Du ska inte släpa på en annan människas problem.


   
SvaraCitera