Aviseringar
Rensa alla

Mitt Liv


Ämnesstartare

Hej! Jag har skrivit en text eller en bok av ett slag om mitt liv.
Länk finns här

Kommentera gärna:) Tack!


   
Citera
Ämnesetiketter

Fin bok!


   
SvaraCitera

varför? : S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Helt jävla otroligt.. Får bättre svar från fragbite även om det skulle vara negativa. Kommer inte tillbax till detta forumet


   
SvaraCitera

landizz:

Helt jävla otroligt.. Får bättre svar från fragbite även om det skulle vara negativa. Kommer inte tillbax till detta forumet

Wow, du har väntat på svar i hela nio minuter, klockan ett på natten, och du tycker att det är helt jävla otroligt. Dygnets festligaste hittills, helt klart.


   
SvaraCitera

Läste för övrigt första stycket. Ett tips är ju att om du ska skriva något och publicera det så se till att stava saker rätt och använda korrekt grammatik. Det är jävligt störande att läsa en text med ständiga stavfel, och drar uppmärksamhet från texten.


   
SvaraCitera

e för trött för o läsa just nu men det e ju alltid skoj med folk som skriver helt ärligt om deras liv tkr jag. om det nu var det.


   
SvaraCitera

mablethorpe:

landizz: Helt jävla otroligt.. Får bättre svar från fragbite även om det skulle vara negativa. Kommer inte tillbax till detta forumet
Wow, du har väntat på svar i hela nio minuter, klockan ett på natten, och du tycker att det är helt jävla otroligt. Dygnets festligaste hittills, helt klart.

hahahahah


   
SvaraCitera

aah det kan du glömma jag orkar läsa..


   
SvaraCitera

mablethorpe:

Ett tips är ju att om du ska skriva något och publicera det så se till att stava saker rätt och använda korrekt grammatik.


   
SvaraCitera

Fast din "bok" är ju mer en kort novell


   
SvaraCitera

En bok är det ju inte..


   
SvaraCitera

är fundersam över din ålder, vet inte varför

orkade inte läsa


   
SvaraCitera

Varför är texten kursiv? [zzz]

Lite jobbigt att läsa, inte för att jag kommer orka ändå.


   
SvaraCitera

1. Orkade inte läsa, mer än ytterst lite.
2. Faktum att texten är skriven i kursiv stil förstärker punkt 1.
3. Redan efter att ha läst de första raderna blir man sjösjuk av alla stavfel och all felaktig grammatik.
4. "Allt skrivet är 100% procent sant och skrivet av Jonas Landhage" - stämmer inte. Hur kan vi förväntas tro att det du skrivit är 100 % sanning när vi enbart får din version? Som att säga "jag blev rånad igår, och det är helt sant eftersom jag säger det."
5. I övrigt bra text, eller nåt...


   
SvaraCitera