Aviseringar
Rensa alla

Mitt liv är så tråkigt.


Ämnesstartare

På senaste tiden har mitt liv känts väldigt tråkigt, eller det har väl inte varit särskilt roligt på länge men de senaste månaderna har känts värre. Det känns som hela mitt liv kretsar runt min pojkvän. Vi är med varandra i princip hela tiden och har ett perfekt förhållande, och jag älskar att umgås med honom.
Mina vänner är tråkiga, känner att jag vill byta ut min umgängeskrets, vi har liksom knappt något att prata om längre och när jag är med dem kommer jag ofta på mig själv med att önska att jag var hos min pojkvän istället(tragiskt jag vet!). Det känns helt enkelt som att vi glider ifrån varandra mer och mer.
Jag har inget intresse och är nog inte bra på något speciellt heller, faktum är att jag knappt tycker något är roligt längre. Alla mina dagar är likadana, är med pojkvännen och ser på film och äter godis(och jag trivs med det men det känns ändå jobbigt att allt kretsar kring min pojkvän, om ni förstår). Efter varje utekväll har jag bara blivit mer och mer nere, jag känner verkligen att jag inte passar in med de människor jag är ute med och att allt bara känts ännu mer meningslöst efter en sådan kväll. Detta har resulterat i att jag nästan aldrig går ut och festar längre.
Jag känner mig helt enkelt allmänt nere och aldrig händer det något nytt.
Är det någon som känner som jag? eller någon som har förslag på vad jag kan göra åt det här?


   
Citera

Du har vänner och ett förhållande....
något som många här på UM saknar

cry me a river [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hallonpaaj:

Efter varje utekväll har jag bara blivit mer och mer nere, jag känner verkligen att jag inte passar in med de människor jag är ute med och att allt bara känts ännu mer meningslöst efter en sådan kväll. Detta har resulterat i att jag nästan aldrig går ut och festar längre.

deppression?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Du har vänner och ett förhållande....
något som många här på UM saknar

cry me a river [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

deppression?

Ja det är väl antagligen det. Får ofta gråtattacker och tycker ofta att allt känns ganska meningslöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Du har vänner och ett förhållande....
något som många här på UM saknar

cry me a river [tired]

Word.


   
SvaraCitera

The Box:

Du har vänner och ett förhållande....
något som många här på UM saknar

cry me a river [tired]

You said it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt också, orka bry sej[smile]


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

The Box:

Du har vänner och ett förhållande....något som många här på UM saknar
cry me a river [tired]

tack.


   
SvaraCitera

Hallonpaaj:

Jag känner mig helt enkelt allmänt nere och aldrig händer det något nytt.

Måste de hända något nytt? vad isåfall, förväntar du sig ska hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Limneson:

Måste de hända något nytt? vad isåfall, förväntar du sig ska hända.

Jag vet inte, träffa nya människor kanske. Jag känner mig helt likgiltig inför allt, gråter minst en gång per dag och känner inte att någonting är roligt, och det känns som att det borde vara ett tecken på att det borde ske en förändring i mitt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ifall någon hade ett roligt liv så skulle de fan inte hänga här så jag tror inte du får så mycket sympati.


   
SvaraCitera

Hallonpaaj:

Jag vet inte, träffa nya människor kanske. Jag känner mig helt likgiltig inför allt, gråter minst en gång per dag och känner inte att någonting är roligt, och det känns som att det borde vara ett tecken på att det borde ske en förändring i mitt liv.

Eller kanske att du lurar sig själv att de ska hända något nytt [y]
Förmodligen därför du blir missnöjd, du förväntar dig mer, men gör ingenting för att få de extra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Du har vänner och ett förhållande....
något som många här på UM saknar

Var nöjd med det du har för i helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Du har vänner och ett förhållande....
något som många här på UM saknar

SilentScream:

cry me a river [tired]

xKiTTiEHx:

Word.

Robbin:

You said it.

Bell:

tack.

Bara för att det finns barn som svälter i Afrika är det inte mindre synd om någon i ett i-land som har förlorat sin bästa vän.

D.v.s. att det inte är mindre synd om någon för att någon annan har det sämre. Det finns alltid någon som har det sämre.


   
SvaraCitera