Aviseringar
Rensa alla

Mitt liv blev kanske just förstört....


Ämnesstartare

Pappa kommer in i mitt rum, han säger att han läst mina msn konversationer och vet att jag tagit lsd och cannabis..

Han säger att jag ska ut härifrån när jag är 18, att han aldrig vill ha någon kontakt med mig igen. Mamma gråter och säger nej, nej, nej...

Pappa stormar in och ut ur mitt rum, skäller på mig. Säger att min mamma har svagt psyke och kommer ta livet av sig, det kommer jag med för eller senare.

Det ser ganska mörkt ut just nu...

Vad fan ska jag göra? [sad]

[Svar av typen "Skyll dig själv" eller "Hahaha" tags bort, vänligen skriv inte dylikt. Alex må möjligen kunna ha skulden för det hela, men det är inte trådens syfte och av den situation han vekar ha hamnat i att dömma så kommer inga 'skyll dig själv' i världen att åstadkomma något annat än att irritera folk, varför sådant undanbedes. /Hampie]


   
Citera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

År 2006 kostade "Knark är bajs" kampanjen 8.5 miljoner kronor....

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lördag:

[y]

Lite ironiskt....


   
SvaraCitera

🙁 Det låter inte bra. Är det kaos nu eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ajdå.

Stinky_alex:

Vad fan ska jag göra?

Ingen aning tyvärr, har du några släktningar du kan bo hos ifall du skulle bli utslängd?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

🙁 Det låter inte bra. Är det kaos nu eller?

Japp... Vi var just på Grannens 50-års fest och de sköt upp det tills efter... Nu är de båda lite påverkade och mamma som blev lite full ligger som sagt och gråter i sin säng.....

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Lite ironiskt....

smått.


   
SvaraCitera

Stinky_alex:

Vad fan ska jag göra? [sad]

Finns det någon kompis du kan sticka hem till? Försök att packa lite kläder och stanna där i några dagar tills allt har lugnat ner sig. Såklart de är upprörda nu men de kommer säkert lugna ner sig om några dar.

1. Jag antar att jag ska skriva "ta inte droger" här.
2. Sopa igen spåren efter dig om du tvunget måste ta droger, men det vet du väl nu.

Kommer de tvinga dig att ta pissprov och så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake] Jag har ingen aning. Men lycka till iaf. :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paaatrik___:

Ingen aning tyvärr, har du några släktningar du kan bo hos ifall du skulle bli utslängd?

Vet inte, vi har liksom en pundare i familjen som är väldigt nergången.... Det förvärrar saken...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Go Ondskan on his ass ffs!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Vet inte, vi har liksom en pundare i familjen som är väldigt nergången.... Det förvärrar saken...

Okej, du måste ju ha någonstans att ta vägen, har du någon kompis du vet att du kanske skulle kunna få bo hos? iaf den närmaste tiden.


   
SvaraCitera

Stinky_alex:

Japp... Vi var just på Grannens 50-års fest och de sköt upp det tills efter... Nu är de båda lite påverkade och mamma som blev lite full ligger som sagt och gråter i sin säng.....

Fan alltså... tycker att du ska ringa och prata med någon som du kan sova hos eller något, jobbigt att vara hemma vid sånt här, även om det måste redas ut så finns det bättre tillfällen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Kommer de tvinga dig att ta pissprov och så?

Just nu verkar pappa iaf som om han skiter fullständigt i det. "Jag är död för honom". Jag har nog inga större problem att hålla mig borta från droger....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paaatrik___:

Okej, du måste ju ha någonstans att ta vägen, har du någon kompis du vet att du kanske skulle kunna få bo hos? iaf den närmaste tiden

Sagitta:

Fan alltså... tycker att du ska ringa och prata med någon som du kan sova hos eller något, jobbigt att vara hemma vid sånt här, även om det måste redas ut så finns det bättre tillfällen.

Tror jag ska.... Försöka ignorerade och leva på som vanligt....


   
SvaraCitera