Aviseringar
Rensa alla

Mitt liv blev kanske just förstört....


Ämnesstartare

ajfan ;/ varför läst msnkonvesationerna? 🙁
de lugnar sig nog lite tills imorrn om de är småfulla nu..


   
SvaraCitera

Stinky_alex:

Just nu verkar pappa iaf som om han skiter fullständigt i det. "Jag är död för honom". Jag har nog inga större problem att hålla mig borta från droger....

Jo, men även om de säger hårda saker nu så är det inte säkert att de menar det. De är ju bara oroliga för dig och besvikna nu. Det ordnar sig, de lugnar ner sig. Lycka till med allt.


   
SvaraCitera

Var det länge sedan du tog droger sist?

uppenbar:

Kommer de tvinga dig att ta pissprov och så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jo, men även om de säger hårda saker nu så är det inte säkert att de menar det. De är ju bara oroliga för dig och besvikna nu. Det ordnar sig, de lugnar ner sig. Lycka till med allt.

Tack


   
SvaraCitera

Stinky_alex:

Det ser ganska mörkt ut just nu...

Det är två år och att han är sur nu är ju en för-stunden-reaktion: men du kan nog inte förvänta dig att du skall få något förtroende framöver.

Antagligen kommer de vara skitsura på dig ett tag framöver, men det får du leva med. Jag tror inte din far kommer hålla kvar vid 'du skall ut när du är 18' om han inte är en rysligt känslokall typ, antagligen var det bara något han sade i stundens hetta. Det kommer säkert lugna ned sig till i morgon.

Uhm... är de onyktra somnar de förhoppningsvis nog snart och då får du sova lite du med. Hett tips: Lösenord på skärmsläckaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Var det länge sedan du tog droger sist?

Idag rökte jag cannabis.... Gör det inte överdrivet mycket, 1gång/vecka max.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

varför läst msnkonvesationerna? 🙁

Fan vad arg jag hade blivit om någon läste mina. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Tror jag ska.... Försöka ignorerade och leva på som vanligt....

Efter natten då de båda nyktrat till och hunnit tänka osv så kanske de har lugnat ned sig. Hur länge har du hållt på med droger? är det inte någon längre tid kanske det inte är lika stor fara när det gäller dina föräldrar om du pratar med dom senare.

Men jag å andra sidan vet väldigt lite om droger för övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Fan vad arg jag hade blivit om någon läste mina. [party]

Precis min tanke. Hade fan gått upp i taket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Fan vad arg jag hade blivit om någon läste mina.

I love Lucy:

Precis min tanke. Hade fan gått upp i taket.

Samma här, fast jag å andra sidan sparar inte mina msn-konversationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paaatrik___:

Efter natten då de båda nyktrat till och hunnit tänka osv så kanske de har lugnat ned sig. Hur länge har du hållt på med droger? är det inte någon längre tid kanske det inte är lika stor fara när det gäller dina föräldrar om du pratar med dom senare.

Har väl gjort det sedan slutet på förra sommarlovet.... Tagit lsd 2 gånger och cannabis x antal gånger....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Han säger att jag ska ut härifrån när jag är 18, att han aldrig vill ha någon kontakt med mig igen.

Din pappa verkar ganska känslig...

När jag tjuvrökte, vanliga cigg, vägrade min pappa att prata med mej på 2 veckor!
Sen gick han runt och muttrade och sa att han misslyckats i sin uppfostran =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Paaatrik___:

Samma här, fast jag å andra sidan sparar inte mina msn-konversationer.

Inte jag heller..
Gjorde förut, men insåg att det var rätt dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stinky_alex:

Har väl gjort det sedan slutet på förra sommarlovet.... Tagit lsd 2 gånger och cannabis x antal gånger....

Okej, jag vet inte hur pass starka de där drogerna är osv, men det kan hända att din far sa en massa saker han kommer ångra till imorgon (idag egentligen), så vänta till imorgon och se hur allt ser ut de kommande dagarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sånna föräldrar är hemska, som går in och stör ens privatliv sådär, även fast det handlar om olagliga saker så är ju inte cannabis och lsd precis farligt.

Men det låter inte bra det där, dra hem till nån och stanna där i några dagar tills det lugnar ner sig lite. Sen kan ni försöka prata er fram till en lösning.

Edit* Därför sparar man aldrig sånna konversationer. [n]


   
SvaraCitera