Aviseringar
Rensa alla

Mitt liv har blivit komplicerat (ja, det är kärleksproblem vafan annars... )


Ämnesstartare

Nån fler som har idéer?? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ever has it been that love knows not its own depth until the hour of separation.
Kahlil Gibran


   
SvaraCitera

baka en lyckokaka och i lyckokakan lägger du en lapp som säger att du gillar henne [blush][party][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äh vafan, funderar på att säga det snart bara rakt ut. Så jävla svårt är det inte, det enda jag inte klarar av är väl att knyta hängsnaran om det blir ett nej men det ska jag väl klara av[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm, rätt så knivig situation där. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

mm, rätt så knivig situation där. [confused]

Pretty mycket knivig... det funkar ju som samtidigt inte att bara säga det[shake] , svårt att tro att nån vänskap kommer bli sig lik??[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Pretty mycket knivig... det funkar ju som samtidigt inte att bara säga det[shake] , svårt att tro att nån vänskap kommer bli sig lik??[confused]

Nja jo asså, jag har själv varit i en liknande situation, så jag förstår dig, fast jag hittade inte direkt nån bra lösning, så jag höll helt enkelt mina känslor dolda tills dom gick över. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Hmm, rätt så knivig situation där.

Väldigt vass också [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Väldigt vass också [rolleyes]

Jajamän. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

så jag höll helt enkelt mina känslor dolda tills dom gick över.

Tråkigt lång tid det kommer ta min situation [shake] kommer inte klara av att göra det ens..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stackarsfilur:

Tråkigt lång tid det kommer ta min situation [shake] kommer inte klara av att göra det ens..

ja, det tar rätt så lång tid. Tog mig två år ungefär.. hehe [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

ja, det tar rätt så lång tid. Tog mig två år ungefär.. hehe [n]

Precis, jag riskerar fan hellre litegrann i så fall... men vet inte, alla här kommer ju ha olika svar [shake]

Har nån någon historia på hur det gick för er när ni bara berättade det rakt ut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du nu vet att du gillar henne som vän kan du väll berätta det lite försiktigt.. Behöver väll inte kanske gå direkt på saken, utan berätta hur allt är och hur du känner för henne. Om hon bryter kontakte helt tycker jag det är dåligt av henne. Om hon inte känner lika är det så, men du kanske i alla fall har fått lättat på dina problem, och skulle det vara så att hon känner samma som dig blir det kansek till nått myket bättre senare (:


   
SvaraCitera

stackarsfilur:

Äh vafan, funderar på att säga det snart bara rakt ut. Så jävla svårt är det inte, det enda jag inte klarar av är väl att knyta hängsnaran om det blir ett nej men det ska jag väl klara av[party]

jag sa rätt ut tillslut till en tjej jag varit kär i i över ett år i smyg (ja en god nära vän). hon besvarade inte mina känslor, men jag var ändå så lättad av att veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

jag sa rätt ut tillslut till en tjej jag varit kär i i över ett år i smyg (ja en god nära vän). hon besvarade inte mina känslor, men jag var ändå så lättad av att veta.

Japp, berättade det här om dan... hon har en annan och det gör hyfsat ont att tänka på just det men vi två är riktigt bra vänner. Det jag var mest rädd för var att det skulle bli allt för konstigt mellan oss men nu känns det som en lättnad och hon tycker om mig mycket som vän, hoppas att jag lär mig acceptera att se de två tillsammans snart bara...


   
SvaraCitera