Aviseringar
Rensa alla

Mitt liv har stigit upp en nivå!


Ämnesstartare

I natt hade jag den bästa drömmen jag haft i hela mitt liv. Faktum var att känslorna som uppkomm i drömmen är de bästa jag någonsin upplevt.

Jag drömde att jag blev avsugen av någon random tjej (kommer faktiskt bara ihåg att hon var blond (vilket är konstigt då jag föredrar brunetter)) och detta var den bästa avsugningen jag fått i hela mitt liv.

Hon var hårdhänt som fan, och sög ivrigt. Det som gjorde detta annorlunda mot vad jag varit med om innan var dock att hon var hårdhänt som FAN mot testiklarna. Hon sög riktigt mkt på dom hårt, när hon inte sög på dom så pillade hon på dom med händerna hårdhänt...

Det var en blandning av "sluta sluta" känslor och "fortsätt fortsätt". Det var obehagligt samtidigt som det var underbart och det var obeskriviligt.

Jag har alltid vetat att jag var machokist och sadist men fan inte att jag gillade hårda tag på kulorna.

Fyfan vad upphetsad jag var också btw. Jag är helt salig...


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

DING!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det skålar vi för [cheers][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaaaw. Det var länge sedan jag hade en sexdröm. Då lyckades jag till och med komma[party]


   
SvaraCitera

Harpyja:

Det var länge sedan jag hade en sexdröm. Då lyckades jag till och med komma

Jävla hax

jag har aldrig lyckats komma i en dröm... vaknar ju alltid innan dess. Precis som om hjärnan säger "NÄ, LOL!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djävulen:

Jävla hax

Me do not talk internetlanguage.


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Mitt liv har stigit upp en nivå!

gz m8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Då lyckades jag till och med komma

Jag kom inte ens, ändå har jag aldrig varit så upphetsad i hela mitt liv. Jag var som i en extas. Och jag har ändå haft 10 min långa orgasmer, men det tog fan inte detta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag kom inte ens, ändå har jag aldrig varit så upphetsad i hela mitt liv. Jag var som i en extas. Och jag har ändå haft 10 min långa orgasmer, men det tog fan inte detta.

Vill också, vill också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ok.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förbättra ert sexliv genom att börja vara hårdhänt mot pungen är budskapet med tråden.


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Förbättra ert sexliv genom att börja vara hårdhänt mot pungen är budskapet med tråden.

Jag vill verkligen inte att någon eller något ska vara hårdhänt mot min pung

Men tack för försöket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scrotum lol [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake][confused][tard]


   
SvaraCitera