Aviseringar
Rensa alla

mitt liv och kanse ditt liv?


Geigerzähler:

Kom på den nya UMträffen i GBG. Jag och min sambo har socialfobi (min sambo har till och med fobisk undvikande personlighetsstörning) och förstår väl hur du känner och kommer ej tycka att du är konstig.

Hur gammal är du?

Jag är 14 har sagt till mig själv att jag måste våga gå ut utanför dörren iallafall för har bara sovit bort hela sommarlovet. Säg till när det blir så kommer jag


   
SvaraCitera

Woockiecookie: Jag är 14 har sagt till mig själv att jag måste våga gå ut utanför dörren iallafall för har bara sovit bort hela sommarlovet. Säg till när det blir så kommer jag

Ah, då är du lite för ung för att förfesta med oss.. Men jag lovar att säga när vi skall träffas. Följ tråden om UMträffen.


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Ah, då är du lite för ung för att förfesta med oss.. Men jag lovar att säga när vi skall träffas. Följ tråden om UMträffen.

hmm ok då blir det väll ett kanske då eller?


   
SvaraCitera

Woockiecookie: hmm ok då blir det väll ett kanske då eller?

Alltså du är välkommen till slottsskogen, eller centralstationen om du vill träffa oss där innan träffen och sedan såklart följa med oss till träffen. 🙂


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Alltså du är välkommen till slottsskogen, eller centralstationen om du vill träffa oss där innan träffen och sedan såklart följa med oss till träffen. 🙂

Visst har ändå inget bättre för mig 


   
SvaraCitera

Är en vampyr, jobbigt i dagens samhälle 


   
SvaraCitera

saknar två tänder. sådana långt bak, efter mjölktänderna. tandläkarna säger att jag med stor sannolikhet kmr tappa dessa mjölktänder ngn gång i livet, och att de kommer lämna en glugg på vardera sida där bak.. Hoppas de inte lossnar i sömnen så jag sväljer dem, fatta va läskigt det hade varit eller! 

jag vet, detta är ett i-landsproblem. men räknas kind of till utvecklingsstörning väl? kske bara missbildning lr ngt. 


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

soft att slippa klippa dem!
vrf ska man ha naglar på tårna ens, tkr mest det ser harry ut när man målar dem och de fyller int engn annan funktion heller till skillnad från de på händerna

läste i tidningen att hela lilltån e överflödig och kmr försvinna, antar d betyder jag e före i den evolutionära utvecklingen Cool


   
SvaraCitera

amsi:

läste i tidningen att hela lilltån e överflödig och kmr försvinna, antar d betyder jag e före i den evolutionära utvecklingen Cool

har hört att den ger balans och att personer som av olika anledningar blivit av med den typ måste öva upp balansen igen


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har hört att den ger balans och att personer som av olika anledningar blivit av med den typ måste öva upp balansen igen

lol


   
SvaraCitera