Aviseringar
Rensa alla

mitt livs historia


[love][cry]


   
SvaraCitera

misth:

Efter 8 månader, en julafton då jag för första gången kunnat sitta där med ett leende på läpparna, får jag ett samtal. Han vill inte längre veta av mig.

Och du vet inte varför? [sad]


   
SvaraCitera
time
 time

Jag läste detta på din presentation igår då jag höll lite extra stor uppsikt över de nyregistrerade medlemmarna, och blev illa berörd av din historia. Jag hoppas att du kollar länkarna som Complicated skrev ner, för jag tror helhjärtat på att det finns en positiv utväg för dig. En riktigt bra psykolog kan verkligen hjälpa dig att bearbeta alla trauman, och vad gäller den där killen så kan han ju faktiskt inte ha alla hästar hemma i stallet om han bara slopar all kontakt utan vidare förklaring.

Lycka till, verkligen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

tungt, kan ej hjälpa på något vis förutom att avstå från sarkasm.


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

killen så kan han ju faktiskt inte ha alla hästar hemma i stallet om han bara slopar all kontakt utan vidare förklaring.

Någon annan:

Och du vet inte varför? [sad]

Han stack eftersom han lilla syster förväxlade mig med någon annan och hon gillade inte riktigt att han hade en flickvän så hon blev sur på honom för det och vägrade snacka med honom, han hade väl inget val.

El Guaje:

Gjorde ont att läsa det där. Riktigt starkt av dig att ta igenom allt det där.

Kan tyvärr inte bidra med mer än att önska dig lycka till inför framtiden och kämpa på. Hoppas du finner lyckan i livet en dag, det förtjänar du.

Jag tycker det bara är väldigt många som tar sitt liv för givet, som tar alla sina nära för givet önskar att dem bara försvann. Men egentligen har dem så mycket.

Tack så mycket, jag uppskattar det!

xsaosinx:

Hoppas att allt blir bra en dag.

Jag hoppas det också för din del!


   
SvaraCitera
time
 time

misth:

han hade väl inget val.

Man har alltid ett val och låter man sig manipuleras av ett syskon tyder det fortfarande på "inte riktigt alla hästar hemma i stallet". Förstår om du inte kan se det själv just nu, men av det du berättar tycker jag han låter läskigt skum, faktiskt.


   
SvaraCitera

misth:

Jag hoppas det också för din del!

Tack för din välvilja, men jag har det redan väldigt gött. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Man har alltid ett val och låter man sig manipuleras av ett syskon tyder det fortfarande på "inte riktigt alla hästar hemma i stallet". Förstår om du inte kan se det själv just nu, men av det du berättar tycker jag han låter läskigt skum, faktiskt.

Han var alltid väldigt udda om man säger så, han lyssnade mycket vad andra sa till honom. Jag håller med dig, jag har tänkt mycket på det.

xsaosinx:

Tack för din välvilja, men jag har det redan väldigt gött. [party]

Så bra , bra att nyår firas på rätt sätt !


   
SvaraCitera

misth:

Så bra , bra att nyår firas på rätt sätt !

Yes, det känns fint.

Håller för övrigt med time angående killen.


   
SvaraCitera
time
 time

misth:

Jag håller med dig, jag har tänkt mycket på det.

Bra att du inser det själv, då - eller, jag menar - när man saknar någon, speciellt efter ett förhållande, kan det i princip bara vara nyttigt att inse att personen i fråga faktiskt inte är perfekt, det kan hjälpa en att komma över saker.

Jag känner faktiskt en tjej som gått igenom liknande saker, som haft det väldigt svårt och blivit sviken mer än vad en människa någonsin borde få bli. Hon har hittat en pojkvän nu (jag tror till och med att de har förlovat sig) som är en väldigt stark och ärlig person, som inte låter sig påverkas av andra utan följer hjärtat, helt enkelt. Hon verkar vara lyckligare än någonsin, så det kanske är den typen av pojkvän du borde söka efter?


   
SvaraCitera

misth:

han hade väl inget val.

Du förtjänar bättre än han om han lämnade dig pga att hans lillasyster beter sig dumt.. Du kommer nog att hitta någon ordentlig som får dig att känna likadant så småningom, men förstår att det känns hemskt.
Hoppas det nya året blir ditt bästa, tror verkligen att din framtid ser bättre ut än ditt förflutna. Lycka till!


   
SvaraCitera

Du bör prata med någon. Hat är aldrig bra att gå runt och bära på.


   
SvaraCitera