Aviseringar
Rensa alla

Mitt livs motgångar...(läs om ni har lust)


Ämnesstartare

Jag var alltid en glad tjej som alltid sa vad jag tyckte om allt. Jag var orädd och litade på alla, hade många kompisar. Men nu så är inte så fallet längre. Nu är jag rädd för det mesta, jag är asblyg och nästan alltid deprimerad och får ångestattacker. Jag har också nästan inga kompisar. Jag måste bara få skriva av mig lita av mina mörkaste hemligheter. Läs om ni vill, om ni inte orkar, gör det inte.

Allt började i vilket fall när jag var 15 år, nu är jag 19. Jag och min bästa kompis var ute på stan och hade så himla roligt. Det regnade den dagen och vi var helt dyngsura och frös. Plötsligt kom det fram två killar till oss och frågade om vi ville festa hemma hos dem den kvällen. Vi tackade ja, för alkohol och värme var något som lockade oss. Vi kom till dem, lyssnade på musik och satt i soffan. Ganska snabbt så märkte jag att en av killarna var på mig. Men jag ville inte ha någon kille eftersom jag inte var singel. Men i vilket fall så sa han att han ville gå ut och prata lite med mig. Godtrogen som jag var så sa jag okej och försvann ut med honom. Vi hann inte komma på långt innan han började försöka kyssa mig. Jag sa till honom att jag inte ville eftersom jag hade en pojkvän. Han sa att ingen behövde veta. Jag sa nej. Men då höll han fast mig istället och kysste mig. Han tryckte mig upp emot väggen och drog av mina kläder. Jag skrek lite, men sen gav jag upp och bara lät honom fortsätta. Han tryckte ner mig på marken och la mig på mage och tryckte in i mig bakifrån. Jag grät. När han var klar så hjälpte han mig upp och sa att jag inte skulle berätta något. Sen gick vi in. När vi kom in så sa jag till min kompis att jag ville gå hem. Sen gick vi där ifrån.
Jag berättade det här bara för min pojkvän, och han sa att han ville egentligen ville göra slut, och att alla andra killar han kände skulle ha lämnat mig. Efter detta så kände jag inte för att berätta för någon annan.

Han jag var tillsammans med då, vi kallar honom för Carlos. Han lät mig inte göra någonting utan att fråga honom först. Om jag skulle vara med min kompis så var jag tvungen att ringa och berätta det. Men sen så förbjöd han mig att umgås med min bästa kompis, eftersom han tyckte att hon var slampig och han var tydligen rädd att jag skulle bete mig lika. Han hotade att slå mig många gånger, fast han gjorde det aldrig. Jag lyckades göra slut med honom eftersom en kille hjälpte mig att förstå att jag förtjänade bättre. Men den killen hade sex med mig sen en gång och ville sen inte träffa mig igen.

Jag började träffa folk från internet och fick betalt, ljög om mitt namn och sade att jag bodde på ett helt annat ställe än jag gjorde i verkligheten. Ingen fick veta vem jag var.

Men inte tar det slut här. Jag träffade en kille som gjorde mig så himla lycklig. Vi gifte oss och jag var verkligen lycklig ganska länge med honom. Men nu så har detta också börjat gå fel. Han är ganska aggressiv. Han slår mig lite ibland och när jag inte vill ha sex så håller han fast mig och får sex ändå.


   
Citera

Blir nästan besviken på mig själv bara för att jag är kille. [sad]

Du har tydligen haft otroligt otur med killar. Bara en massa cp:n som slåss.

Fast det finns en massa fina människor där ute.

Men är det inte ganska hastigt att gifta sig vid 19 års ålder?


   
SvaraCitera

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Men är det inte ganska hastigt att gifta sig vid 19 års ålder?

Ja, det har jag sagt till mig själv också. Ibland tänker man inte riktigt:(


   
SvaraCitera
smisk

[sad]


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

Ja, det har jag sagt till mig själv också. Ibland tänker man inte riktigt:(

Skulle ha gått bra om killen kände så också. [sad]

Men varför har du förlorat vänner?

GulOchFulRimmar:

Jag började träffa folk från internet och fick betalt

Vad menar du med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Vad menar du med det?

Altså betalt för sex, glömde vist skriva det..

Mina vänner har försvunnit på många olika sätt. någon eftersom jag inte orkat träffas så mycket, och någon tyckte jag ändrats och blivit jätte konstig. mycket olika


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

Altså betalt för sex, glömde vist skriva det..

Aha, jo jag gissade på att det var så, ville vara säker.

GulOchFulRimmar:

Mina vänner har försvunnit på många olika sätt. någon eftersom jag inte orkat träffas så mycket, och någon tyckte jag ändrats och blivit jätte konstig. mycket olika

Det räcker egentligen med få vänner, bara för att man har många vänner så är man inte glad.

Alltså känns så otroligt att du har lyckats träffat så många idiot killar.

Låter som att du behöver träffa/umgås med någon sympatisk människa.


   
SvaraCitera

Lite hastigt att gifta sig, men det vet du säkert om.
Annars var det ju lite tough luck dårå. Kramis [love]
Kan också tänka mig att man på nåt sätt drar till sig dessa killar, om man är en viss person så utsätts man för taskiga killar. Kanske.


   
SvaraCitera

[sad]

kram [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Låter som att du behöver träffa/umgås med någon sympatisk människa.

Jo det hade kanske varit något. Jag har faktiskt bestämt mig för att försöka hitta vägen ut ur mitt eget helvete!:)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

loom:

Kan också tänka mig att man på nåt sätt drar till sig dessa killar, om man är en viss person så utsätts man för taskiga killar.

Så då kanske man skall leta efter de killarna man inte drar sig till då:P


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

Jo det hade kanske varit något. Jag har faktiskt bestämt mig för att försöka hitta vägen ut ur mitt eget helvete!:)

Det är förhoppningsvis inte så svårt. Vet ej vad du gör, om du jobbar eller gå i skolan. Men man märker hur ens arbets/klasskamrater är som människor.

GulOchFulRimmar:

Så då kanske man skall leta efter de killarna man inte drar sig till då:P

Kanske det fast min personliga åsikt är iaf att ta det lungt med förhållande. Kanske inte ha ett förhållande på ett tag?


   
SvaraCitera

Kanske försöka ta det långsamt nästa gång? Inte förhasta sig.


   
SvaraCitera

GulOchFulRimmar:

Så då kanske man skall leta efter de killarna man inte drar sig till då

Ja, typ. Du kanske är en sån som är "lätt att såra". Eller så är det bara otur. Lycka till i kärlekslivet i fortsättningen iaf. [smile]


   
SvaraCitera

gör ett klokt val håll dig borta från män


   
SvaraCitera