Aviseringar
Rensa alla

mitt minne har börjat svika mig


samma här! Jag glömmer saker hela tiden! Jag kan inte ens namnen på mina lärare som jag har haft sen förra sommaren. Kan glömma bort vad som helst, typ vad paraply heter, ostfralla, ost, vad siom helst! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Omega3, fiskleverolja i pillerform, ska vara bra för minnet [smile]

Köp och prova! De kan inte göra saken sämre ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer ej ihåg vad jag gjorde i helgen, for real.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Ja fast jag har alltid haft uselt minne, skriver ned och eller fotar allt jag måste komma ihåg annars tar det en halv sekund så har jag glömt det.

jo jag med, eller så glömmer jag att skriva ner det, typ "jag måste skriva ner det snart så jag inte glömmer" sen har jag glömt skriva ned det. [shake] eller så kanske jag har skrivit en lapp men glömmer vart jag la lappen sen typ

Wanking BC:

Testat Omega3 piller?

Knothole:

fiskleverolja

är vegetarian. och kan ändå inte svälja piller/kapslar :/ så sämt jag är

The Elin:

samma här, haha 🙁

🙁

Yogi:

Jag kan inte ens namnen på mina lärare som jag har haft sen förra sommaren. Kan glömma bort vad som helst, typ vad paraply heter, ostfralla, ost, vad sio

jag kan inte heller namnen på alla lärare. :$ och HAHA, idag frågade en kvinna vad en i min klass heter och jag; eeh.. jag kommerinteihåg? [blush] fyfan vad pinsamt det var, som värsta senila kärringen. sedan visade det sig att kvinnan kom på det igen efter ett tag, och då hade inte ens jag kommit på det

och hon är liksom aldrig i skolan bara några gånger om året och HON kom ihåg det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

kommer ej ihåg vad jag gjorde i helgen, for real.

haha jag kommer inte heller ihåg så mycket vad jag gjorde i helgen, minns att jag va me en men kmr inte ihåg vad vi gjorde riktigt. xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du gjorde en likadan tråd innan [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

haha jag kommer inte heller ihåg så mycket vad jag gjorde i helgen, minns att jag va me en men kmr inte ihåg vad vi gjorde riktigt. xD

för mig är det blankt till att jag vaknade hos min kompis i söndags. :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

är vegetarian. och kan ändå inte svälja piller/kapslar :/ så sämt jag är

🙁 kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Du gjorde en likadan tråd innan [blush]

Va ne säg inte det [blush]

Moderkakan:

för mig är det blankt till att jag vaknade hos min kompis i söndags. :s

hade du druckit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

🙁 kram

kram


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

hade du druckit?

nope, hade inte brukat alkohol, icke!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samma här. Jag glömmer alltid bort var i matbutiken jag placerat matkorgen, så måste man traska iväg och hämta en ny [sad]


   
SvaraCitera

Kittieh:

jag kan inte heller namnen på alla lärare. :$ och HAHA, idag frågade en kvinna vad en i min klass heter och jag; eeh.. jag kommerinteihåg? fyfan vad pinsamt det var, som värsta senila kärringen. sedan visade det sig att kvinnan kom på det igen efter ett tag, och då hade inte ens jag kommit på det

haha [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du inte träna upp det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

nope, hade inte brukat alkohol, icke!

[rolleyes]

Bluff:

Jag glömmer alltid bort var i matbutiken jag placerat matkorgen, så måste man traska iväg och hämta en ny [sad]

hahahahaha. 😀 fyfan vad det suger asså

annpeta:

Vill du inte träna upp det?

nej jag vill ha dåligt minne. [confused]

Yogi:

haha [cool]

det var pinsamt


   
SvaraCitera